Frank Carvalho se stal novým ředitelem pro značku a komunikaci

Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafone se stal od května Frank Carvalho (42). Je zodpovědný především za reklamu a sponzoring. Navazuje tak Moniku Čížkovou, která na této pozici byla do podzimu loňského roku a poté se stala viceprezidentkou pro značku a komunikaci.


„Mým cílem je, aby si Vodafone upevňoval pozici mezi nejpreferovanějšími značkami prostřednictvím kreativní a odvážné komunikace, která zákazníka zaujme a efektivně mu doručí sdělení,“ uvedl Frank Carvalho.

Frank před příchodem do Vodafonu pracoval na vedoucích pozicích v oblasti marketingu a komunikace přes 15 let. Podílel se na tvorbě reklamních strategií, které přispěly k více než 50 kreativním a efektivním komunikačním kampaním. Řada z nich získala prestižní mezinárodní ocenění v Cannes a prestižní ceny Effie Awards.

Frank pochází z USA a tam i v Evropě pracoval například pro společnosti IKEA, Philip Morris, General Motors, P & G, Coca-Cola či Diageo. Do českého Vodafonu přišel z Budapešti, kde působil jako regionální ředitel společnosti Leo Burnett pro střední a východní Evropu

Mohlo by Vás zajímat:  Vodafone zajišťuje mobilní služby pro skupinu C.S.CARGO

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
Vodafone spustil nový reklamní SMS kanál

Vodafone úspěšně spustil nový reklamní SMS kanál, který rozšiřuje portfolio produktů mobilní reklamy. Službu Ozvi se SMS, která je pro...

Zavřít