Nový projekt O2 Golf Adventures otevře svět golfu široké veřejnosti

Společnost Telefónica O2 ve spolupráci se specialistou na golfové zážitky BCD Travel  a společností Stratex Communication představují unikátní platformu O2 Golf Adventures, která chce do budoucna postupně zaštiťovat aktivity spojené s podporou, osvětou a rozvojem „zeleného” sportu u nás.

Projekt, který je zaměřen jak na aktivní golfové hráče, tak na úplné začátečníky, zahájí na jaře sezónu šňůrou turnajů O2 Golf Adventures Cup. Série jistě potěší ty, kdo to s golfem myslí už trochu vážněji, ale přesto se chtějí hlavně pobavit a seznámit se s podobně smýšlejícími hráči. Na období od května do září je zatím naplánováno pět turnajů na těch nejprestižnějších hřištích v republice. Turnajů se budou moci zúčastnit i nejmenší, začínající golfisté. Dva flighty v každém turnaji jsou určeny pro děti ve věku od 8 do 16 let. Děti se budou do turnaje přihlašovat prostřednictvím soutěže, která bude probíhat na stránkách www.o2golfadventures.cz. Součástí programu budou i pestré doprovodné aktivity pro „negolfisty“.

Hráči, kterým už jsou tuzemská hřiště malá nebo kteří chtějí spojit příjemnou dovolenou s golfovými zážitky, jistě uvítají jedinečné cesty za golfem po celém světě.  O2Golf Adventures nabízí profesionální organizaci na míru šitých golfových zájezdů pro jednotlivce, skupiny nebo rodiny s dětmi. Již teď je k dispozici 113 zájezdů s golfovou tématikou do 21 evropských i světových golfových destinací. Díky této široké nabídce tak může každý nadšenec tohoto sportu prožít svůj sen, kterým je golfová sezona po celý rok. Konkrétní nabídky a informace naleznete na stránkách www.o2golfadventures.cz v sekci golfové zájezdy.

„Jako tradiční mecenáš sportovních aktivit jsme se rozhodli podpořit rozvoj golfu v Čechách v dostupný koníček pro všechny ty, kterým golf učaroval anebo o něm zatím jen uvažují,” říká Tomáš Dufek, manažer pro sponzoring a interaktivní partnersrví společnosti Telefónica O2 a dodává: „Jsme rádi, že jsme se v rámci tohoto projektu mohli spojit právě se společností BCD Travel, která má na poli golfu mnoho zkušeností a spokojených klientů.”

Projekt se bude postupně během celého roku rozrůstat o doprovodné akce a aktivity především pro začínající hráče. Cílem těchto aktivit je představit všem golf jako aktivitu, která kromě samotného sportovního prožitku přináší i bohaté společenské aktivity a kontakt s přírodou. „Vnímáme golf jako sport pro každého, jako sport, který lidem umožňuje sdílet společné zážitky bez ohledu na věk, pohlaví či sociální status,“ říká autor projektu Jan Hruška ze společnosti Stratex Communication a dodává: „Ve světě už golf dávno není brán jako sport pro společenskou smetánku a my bychom rádi dosáhli podobného posunu v myšlení i u nás.“

Zkrátka nepřijdou ani ti, kdo ještě nemají zelenou kartu. Začínajícím golfistům přijde jistě vhod golfová škola. Nejmenší sportovci budou moci navštěvovat letní golfovou akademii a naučit se tak hrát golf zábavnou formou.

Mohlo by Vás zajímat:  Telefónica Czech Republic se připojí k minutě ticha

Protože hlavním partnerem projektu je společnost Telefónica O2, mohou se její zákazníci těšit na speciální golfové extra benefity. “Do budoucna plánujeme benefity a slevy například v oblasti mobilního infotainmentu a contentu v podobě on line bookingu hřišt a nebo birdie karet,” dodává Tomáš Dufek.

O2 Golf Adventures se představí veřejnosti v březnu 2010 v rámci  veletrhu Golf Show prostřednictvím svého stánku, kde se budou prezentovat zajímavé golfové destinace, doprovodné aktivity O2 Golf Adventures a také zde bude uvedena kolekce golfového oblečení O2 Golf Adventures.

Marketingové aktivity celého projektu má na starosti partnerská agentura Stratex Communication.