T-Mobile garantuje úspěšnost reklamních SMS/MMS

Od 15. 2. přichází T-Mobile s ojedinělou nabídkou pro inzerenty, kteří se rozhodnou využít mobilní reklamy. Pokud první realizovaná kampaň reklamních SMS/MMS u T-Mobile nedosáhne alespoň 1% tzv. response rate (reakce zákazníka na sdělení), získá nárok na prvních 20 000 kontaktů zdarma. Výjimečná nabídka platí od 15. února do 30. června 2010.

Nabídka garantované úspěšnosti je limitovaná.  Objednávku kampaně je třeba zadat do 30. května tohoto roku, přičemž kampaň musí být realizována do konce června 2010.

V případě, že kampaň nedosáhne garantované úspěšnosti, nebude inzerent platit za oslovení prvních 20,000 kontaktů, ani za měření a vyhodnocení kampaně. Náklady na tvorbu kreativního řešení jako např. na tvorbu internetových stránek v mobilu nese inzerent sám.

„Touto nabídkou chceme upozornit na efektivitu mobilní reklamy“, vysvětluje Michal Němec, ředitel portálových a obsahových služeb T-Mobile, a doplňuje: „Již testovací provoz v loňském roce prokázal, že forma mobilní reklamy je v případě dobře vybrané cílové skupiny nad očekávání úspěšná. Například Coca-Cola vyzkoušela reklamní SMS/MMS pro propagaci svého věrnostního programu MyCokeZone.cz. Reakce byly více než uspokojivé – na stránku nabídky v reklamní SMS/MMS se prokliklo 5,87 % a do věrnostního programu se zaregistrovalo plných 3,45 % z oslovených.

O budoucnosti mobilní reklamy je přesvědčen také David Šmahel, vedoucí marketingové komunikace Komerční banky, jež se zúčastnila pilotního provozu v loňském roce s kampaní zacílenou na studenty: „Myslíme si, že mobilní marketing má i v budoucnosti významnou pozici, a to nejen v segmentu mladých lidí. Jako hlavní výhodu vidíme v přesném zacílení, velmi dobré znalosti vybrané skupiny a především v rychlosti a flexibilitě tohoto nástroje“.

Mohlo by Vás zajímat:  Balíček 2v1 - sleva na volání a pevný internet od T-Mobile