O2 kompenzuje zákazníky postižené přerušením provozu letišť

Telefónica O2 vychází vstříc všem svým stávajícím paušálním zákazníkům, postiženým přerušením letového provozu v důsledku sopečné činnosti na Islandu. Za nutnost použití roamingových služeb budou zákazníci, kteří uvízli v zahraničí, kompenzováni, a to až do výše 600 Kč včetně DPH. Finanční vyrovnání mohou uplatňovat za období od 14. do 20. dubna 2010.

„V historii České republiky se ještě nikdy nestalo, že by po tak dlouhou dobu byla ochromena letecká doprava a uzavřeno ruzyňské letiště. Rozhodli jsme se proto našim zákazníkům pomoci zvládnout mimořádné výdaje, které jim v této nečekané situaci při nuceném pobytu v zahraničí vznikly. Věříme, že je nabídnutá kompenzace potěší,“ říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Nárok na kompenzaci mohou uplatnit všichni paušální rezidentní i korporátní zákazníci, kteří v době od 14. do 20. dubna 2010 uvízli v zahraničí v důsledku přerušení letecké dopravy. Stačí, pokud se do 30. června 2010 dostaví do některé z O2 prodejen a prokáží se fakturou s výdaji za roamingové služby a letenkou s datem zpátečního letu během daného období. Zpáteční cílovou destinací může být kterékoliv z uzavřených evropských letišť. Na základě přinesených dokladů získají pak finanční vyrovnání do maximální výše 600 Kč vč. DPH, které jim bude připsáno formou kreditu.

Mohlo by Vás zajímat:  Telefónica O2 získala doménu www.o2.cz