Martin Jaroš v čele marketingové komunikace T-Mobile

Ředitelem marketingové komunikace a posilou týmu největšího telekomunikačního operátora v České republice se od 1. července stává Martin Jaroš.

Martin Jaroš (33) vystudoval pražskou VŠE a od roku 2001 působil ve společnosti Oskar, posléze Vodafone Czech Republic. Začínal v PR, později byl šéfredaktorem zákaznického časopisu ČILICHILI, vedl interní tým kreativců, a nakonec odpovídal za značku Vodafone na českém trhu a všechny části marketingové komunikace. Kromě mnoha dalších kampaní stál u zrodu úspěšné kampaně s Petrem Čtvrtníčkem.

V průběhu roku 2008 působil jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafone a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií ve Vodafonu v Maďarsku.

„Chci pořád to samé – dělat to nejlepší pro zákazníka. A je pro mě čest, že teď můžu sloužit té největší komunitě s 5,5 miliony členů,“ řekl Martin Jaroš.

Martin, mezi jehož záliby patří fotografování, cestování a motoristické sporty, je ženatý a má dvě děti.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile: fotbalová SMS soutěž o zájezd pro 2 osoby na zápas Španělsko - Česko