Katy Perry a Deutsche Telekom navážou spolupráci

Společnost Deutsche Telekom dnes oznámila navázaní velmi zajímavé spolupráce s mezinárodní popovou hvězdou Katy Perry, která se chystá ve svém oficiálním videoklipu k připravovanému singlu „Firework“ udělat ze svých největších fanoušků hvězdy. V rámci aktivit souvisejících s kampaní bude Deutsche Telekom se zpěvačkou spolupracovat na koncertních křtech v Berlíně, Vídni, Varšavě a Budapešti, zatímco zpěvačka podpoří nový program trvale udržitelného rozvoje této společnosti.

Zpěvačka Katy Perry je známá především svojí nefalšovaností a vystupováním milé „holky od vedle“, proto je pro ni přirozené, že se chce o záři reflektorů podělit se svými milovanými fanoušky. A právě Deutsche Telekom jí to umožní:  9. srpna zahájí akci, v rámci níž vybere několik nejšťastlivějších fanoušků, kteří budou účinkovat v oficiálním videoklipu „Firework“. Natáčení videoklipu je naplánováno na polovinu září. V každé zemi bude vybírání fanoušků probíhat různě: fanoušci budou muset splnit určitý úkol, natočit video se svým tanečním nebo pěveckým vystoupením nebo se jednoduše zúčastnit slosování. Mezi země, v nichž společnost Deutsche Telekom působí a které se této akce zúčastní, patří Německo, Rakousko, Maďarsko, Česká republika, Slovensko, Polsko, Makedonie a Černá Hora.

30. srpna se tato již dvakrát nominovaná hvězda na cenu Grammy, která v roce 2008 prodala pět miliónů kopií debutového alba „One of the Boys“ a se svými singly „I Kissed a Girl“ a „Hot N Cold“ obsadila vrcholky hitparád, chystá vydat své druhé album „Teenage Dream“.  S prvním singlem tohoto alba „California Gurls“ již láme rekordy. Na konci září pak vydá třetí singl „Firework“ a těsně poté bude následovat celosvětová premiéra oficiálního videoklipu s hvězdami, které vybere Deutsche Telekom.

Cílem kampaně Deutsche Telekomu je podpořit a jedinečným způsobem oživit slogan této společnosti „Pro společné zážitky“. Katy Perry je díky svému přirozenému a upřímnému vystupování, přitažlivosti v očích diváka a zálibě dělit se o své zážitky s fanoušky ideální umělkyní pro navázání spolupráce se společností Deutsche Telekom. K jejímu aktivnímu životního stylu lze přirovnat produkty řady Connected Life & Work společnosti Deutsche Telekom, které zákazníkům umožňují snadno využít rozmanité nástroje v práci i mimo ni.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile spustil 3G síť ve Zlíně a Hradci Králové

„Deutsche Telekom velmi těší, že díky spolupráci s Katy Perry může fanouškům nabídnout jedinečnou příležitost stát se hvězdami oficiálního hudebního videoklipu jejich oblíbené zpěvačky,“ prohlásil ředitel pro mezinárodní komunikaci a sponzoring společnosti Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold. „Produkty, které Deutsche Telekom svým zákazníkům nabízí, umožňují ideálně sdílet nezapomenutelné zážitky ze života s ostatními. Účinkování ve videoklipu Katy Perry bude jistě patřit mezi tyto skvělé a nezapomenutelné momenty, o které je třeba se podělit.“

„Jsem moc ráda, že mohu spolupracovat s Deutsche Telekom, protože chci, aby z videoklipu „Firework“ bylo patrné pouto s mými fanoušky, aby působil přirozeně a opravdově,“ řekla Katy Perry. „Tahle píseň pro mě hodně znamená. Věřím totiž, že v každém vězí jiskra, kterou může proměnit v ohňostroj. Strašně se těším na kontakt s opravdovými, přirozenými lidmi.“

Kampaň
Kampaň „Katy’s Project: Pop Video“ z dílny Saatchi & Saatchi navazuje na řadu předchozích velmi známých a úspěšných kampaní pořádaných od roku 2008, které byly zaměřeny na posílení sloganu Deutsche Telekomu „Pro společné zážitky“.

Cílem kampaní, mezi něž patří například masové taneční vystoupení nebo zpívající dav v Londýně s hvězdou Pink, je motivovat lidi k tomu, aby se stali součástí akce a sdíleli své zážitky s ostatními. Taneční i pěvecká kampaň oslovily miliony lidí a překročily mezinárodní hranice poháněné ohromující odezvou. Mezi další kampaně patří image spot s Paulem Pottsem, vítězem britské soutěže hledající talenty „Britain’s Got Talent“, vysílaný v Německu a kampaň „Rain of Flowers“, která proběhla v osmi evropských zemích.

Součástí projektu „Katy’s Project: Pop Video“ bude i televizní reklama odvysílaná na pěti evropských trzích, v níž vystoupí samotná Katy a vyzve své fanoušky, aby si zahráli ve videoklipu „Firework“. Kampaň bude dále probíhat na propagačních materiálech umístěných v obchodech a na tiskovinách.

Mohlo by Vás zajímat:  Martin Jaroš v čele marketingové komunikace T-Mobile

V České republice bude kampaň zahájena v následujících týdnech a proběhne primárně na hudebním portálu www.t-music.cz. Výherci soutěže budou mít možnost kromě účasti na natáčení nového videoklipu být i na koncertu Katy Perry ve Vídni (plánován na konec září).