Novým ředitelem pro rezidentní zákazníky byl jmenován Tony Hanway

Novým ředitelem divize rezidentních zákazníků společnosti Telefónica O2 byl s účinností od 6. prosince 2010 jmenován Tony Hanway. Tony Hanway bude podřízený Luisi Malvidovi, generálnímu řediteli a předsedovi představenstva společnosti.

Tony Hanway (42) se narodil v Dublinu a přichází do České republiky z O2 Irsko, kam nastoupil v roce 2005 a kde zastával pozici ředitele rezidentního prodeje. V Irsku byl mimo jiné odpovědný za prodejní kanály spotřebitelského segmentu, on-line prodeje, franchisingové a partnerské prodejní kanály a telesales.Tony začínal v O2 Irsko jako ředitel péče o zákazníky. Pod jeho vedením získalo O2 Irsko ocenění Kontaktní centrum roku a Nejlepší maloobchodní zaměstnavatel.

Před svým nástupem do O2 Irsko pracoval Tony osm let pro AOL Time Warner, kde zastával řadu vedoucích pozic, např. viceprezident péče o zákazníky v AOL UK a generální ředitel AOL Europe Operations Ltd. v Irsku. Kromě toho Tony působil v různých pozicích v oblasti prodeje a podpory ve společnostech Gateway Computers Inc. a AIB Bank plc (UK). Na univerzitě v Leicestru absolvoval obor Řízení lidských zdrojů a vzdělávání.

Mohlo by Vás zajímat:  Vyjádření společnosti Telefónica ve věci Aspekt Invest