Novým ředitelem online prodeje a péče o zákazníky Vodafone se stal Tomáš Holan

Na pozici ředitele online prodeje a péče o zákazníky Vodafone nastoupil Tomáš Holan (36). Zodpovědný bude za strategii rozvoje a posílení pozice online distribučního kanálu a nástrojů péče o firemní i nefiremní zákazníky.

„Mým úkolem je nadále posilovat přední pozici Vodafonu v inovativní online péči o zákazníky, včetně širšího zapojení sociálních sítí.,“ uvedl při svém nástupu Tomáš Holan.

Tomáš Holan přichází do Vodafone Česká republika ze společnosti České aerolinie, kde pracoval na různých pozicích deset let. Naposledy zastával funkci výkonný ředitel útvaru Revenue Management, kde byl zodpovědný za cenotvorbu, tržby, internetový rezervační systém a také vývoj nových internetových stránek a strategie online marketingu. Zároveň vedl transformaci prodeje, v jejímž rámci měl na starosti rozvoj zákaznického call centra a věrnostního programu a také redesign sítě zahraničních kanceláří ČSA.

Tomáš Holan vystudoval leteckou fakultu dopravní univerzity v Žilině. Ve volném čase se věnuje především rodině, mezi jeho koníčky patří také cyklistika a lyžování.

Mohlo by Vás zajímat:  Vodafone získal další prestižní certifikát, ISO 27001