Novým ředitelem prodeje firemním zákazníkům a prodeje služeb s přidanou hodnotou se stal Milan Křístek

Ředitelem prodeje firemním zákazníkům a prodeje služeb s přidanou hodnotou největšího telekomunikačního operátora v České republice se stal od začátku listopadu Milan Křístek. 

Milan Křístek (41) vystudoval České vysoké učení technické v Praze. Během své profesní dráhy pracoval mimo jiné pro IBM a Český Telecom. Do společnosti T-Mobile Czech Republic nastoupil již v roce 2001 jako ředitel prodeje firemním zákazníkům, kde jeho hlavním úkolem bylo vybudování a řízení oddělení zaměřeného na prodej a péči o firemní klientelu.

V roce 2009 byl v rámci interní rotace jmenován ředitelem provozu služeb zákazníkům, kde byl jeho hlavní zodpovědností rozvoj zákaznické péče. Od 1. listopadu letošního roku se pak stal ředitelem nově vytvořeného útvaru pro prodej firemním zákazníkům a prodej služeb s přidanou hodnotou.

„Nová oblast komplexních služeb skýtá velké spektrum možností, které jsou pro mě výzvou. I nadále však budu pokračovat v intenzivní práci s firemní klientelou,“ říká Milan Křístek.

Milan je ženatý, má dva syny. Rád relaxuje v rodinném prostředí, s kytarou nebo při vláčkové modelařině.

Mohlo by Vás zajímat:  Nové tarify pro podnikatele s mnoha výhodami