T-Mobile proškolil 106 neziskovek v oblasti PR

T-Mobile úspěšně zakončil první ročník bezplatných PR seminářů pořádaných pro neziskové organizace. Zástupci nadací či občanských sdružení se zde dozvěděli, jak oslovit novináře, díky kterým se informace o jejich zajímavých projektech dostanou k široké veřejnosti. Čtyřdílný cyklus, kterého se zúčastnilo 106 organizací, připravil T-Mobile v reakci na aktuální potřeby neziskového sektoru, s nímž dlouhodobě spolupracuje například v rámci grantového řízení Fondu T-Mobile či dobrovolnického programu Jeden den pro váš dobrý skutek. 

„Pomoc nemusí být vždy jen finanční, může mít i podobu předávání know-how,“ říká Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí T-Mobile, a doplňuje: „V našem týmu máme hned několik odborníků, kteří mají mnohaleté zkušenosti s public relations, a tak jsme si řekli, že by bylo užitečné, kdyby své znalosti mohli předávat dál. Je přece škoda, že existují zajímavé projekty neziskovek, o nichž se nikdo nedozví. Ani sponzoři.“

Ve své pražské centrále letos T-Mobile ve spolupráci s Nadací VIA uspořádal čtyři bezplatné PR semináře. Na vedení workshopů se podíleli také zkušení novináři, Tomáš Feřtek, který působil mj.
v Reflexu, Michal Musil z MF DNES a Jiří Závozda, bývalý člen redakce Lidových novin. Od nich účastníci získali praktické rady pro komunikaci s médii, třeba jak zaujmout novináře v několika větách nebo naopak čemu se raději v komunikaci vyhnout. Bonusem byla přítomnost profesionálního fotografa, od něhož si zástupci neziskovek mohli nechat zdarma zhotovit fotografie pro své propagační materiály či internetové prezentace.

„Zájem o nabízené PR semináře předčil naše očekávání. Už několika hodin po spuštění registrace byla vždy všechna místa zcela zaplněna. Lidé neváhali na seminář přijet ani z druhého konce republiky,“ popisuje Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile a dodává: „V aktivitách tohoto druhu budeme určitě pokračovat, jelikož závěrečná hodnocení účastníků nám ukázala, že právě tato forma pomoci je pro neziskový sektor velmi přínosná. Organizacím totiž bohužel na získávání dovedností v oblasti public relations nezbývají finance. My zároveň při akcích tohoto druhu můžeme využít potenciálu našich zaměstnanců, kteří mají stále zájem podělit se o své znalosti a zkušenost.“

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile opět přináší speciální povodňovou nabídku