Dobíjení předplacených O2 karet přes Sazka terminály bude pozastaveno

Společnosti Telefónica O2 Czech Republic a Sazka se dohodly na pozastavení dobíjení kreditu předplacených O2 karet přes terminály Sazka a to s účinností od dnešního dne 16 hodin.

Zákazníkům se omlouváme za způsobené komplikace, které nejsou způsobeny společností Telefónica O2. Snažíme se co nejvíce usnadnit dobíjení zákazníků využívajících předplacených služeb od O2. Proto v současné chvíli distribuujeme zvýšené množství dobíjecích kupónů na řadu prodejních míst.

Zákazníci O2 mohou nadále využívat dalších devět způsobů dobití kreditu jako jsou například dobíjecí kupóny, bankomaty, GSM banking dobíjení na pokladnách supermarketů a hypermarketů, dobíjení na čerpacích stanicích, obchodech s elektronikou, sázkových kancelářích, ve vybraných gastronomických zařízeních a v prodejnách maloobchodní sítě. Celý seznam způsobů dobíjení naleznou zákazníci na stránce http://www.o2.cz/dobijeni. Stránka navíc obsahuje také interaktivní mapu, která zákazníkům usnadní vyhledání nejbližšího místa pro dobití předplacené O2 karty.

Současné způsoby dobíjení předplacených O2 karet:

  • z účtu zákazníka se smlouvou
  • z pevné linky
  • přes bankomaty
  • prostřednictvím dobíjecích kuponů
  • přes internet banking
  • přes GSM banking
  • přes operátora banky
  • v obchodních řetězcích (Rossman, Globus, Billa, Jednota, COOP, Datart, Electroworld a další)
  • prostřednictvím terminálů partnerů (čerpací stanice Agip, Aral, Benzina, OMV, Shell a další; sázkové kanceláře TIPSPORT)

O2 nabízí také pomoc zákazníkům předplacených karet, kteří se ocitnou v nesnázích. Pokud jim dojde kredit a nemají možnost si ho hned dobít, služba O2 Rezerva jim poskytne okamžitou půjčku kreditu ve výši 30 Kč. Tato částka se zákazníkovi strhne z účtu po dalším dobití. K získání kreditu stačí zavolat na číslo *107*#. Službu využijí zejména ti, kteří zrovna nejsou v blízkosti místa, kde je možné kredit si dobít. Více informací a podmínky služby naleznete zde.

O změnách v možnostech dobíjení O2 předplacených karet bude společnost informovat své zákazníky prostřednictvím SMS, emailu, letáku, internetu a automatického hlasového systému na bezplatné zákaznické lince 800 123 456.

Mohlo by Vás zajímat:  95 % zákazníků již přešlo na tarify FREE, roste obliba mobilního internetu