O2 představuje projekt Máma a táta

Společnost Telefónica O2 chce svým zaměstnancům usnadnit návrat do práce po mateřské a rodičovské dovolené, a proto pro ně připravila internetovou prezentaci pod názvem Máma a táta. Umístěna je na portálu www.chcidoo2.cz a nabízí užitečné informace, příběhy zaměstnanců – rodičů, diskuse, poradnu či přehled aktuálního dění ve firmě. Projekt Máma a táta je určen pro stávající i potenciální zaměstnance.

„Uvědomujeme si, že sladit pracovní a rodinný život není jednoduché. Téměř 10 % našich zaměstnanců v současné době čerpá mateřskou nebo rodičovskou dovolenou. I šest měsíců je v tak dynamickém odvětví, jakým jsou telekomunikace, dlouhá doba a spousta věcí se může změnit,“ říká Ctirad Nedbálek, ředitel pro rozvoj zaměstnanců společnosti Telefónica O2 Czech Republic. „Projekt Máma a táta přináší oboustranné výhody. Zaměstnanci se vrací do práce s větší jistotou, protože zůstávají s děním ve  firmě v kontaktu a pro společnost je jejich návrat efektivnější,“ dodává.

Obsah sekce Máma a táta na webových stránkách www.chcidoo2.cz se dělí na veřejnou a neveřejnou část. Veřejná část nabízí obecné informace o problematice rodičovství a představuje příběhy rodičů, kteří se už do práce po rodičovské dovolené vrátili. Neveřejná část je určena pro zaměstnance O2. Po přihlášení jim portál nabídne informace o aktuálním dění ve firmě. Interní elektronický časopis zprostředkuje pohled do světa nových produktů nebo organizačních změn ve společnosti. Rodiče se dozví o plánovaných firemních akcích, kterých se můžou zúčastnit. Na serveru je umístěna i nabídka volných pozic, které svou náplní a časovou náročností vyhovují právě rodičům. Portál zahrnuje diskusní fórum, kde si můžou zaměstnanci-rodiče sami podle potřeby přidávat témata a komunikovat s ostatními v podobné životní situaci. K dispozici je i právní poradna.

Mohlo by Vás zajímat:  Telefónica O2 Czech Republic – Finanční výsledky za leden až březen 2011