T-Mobile uvádí Kouzelné úterky

T-Mobile rozdává radost svým zákazníkům. Kouzelné úterky přinášejí klientům výhodu spojenou s některou ze služeb T-Mobile a navíc dostanou dva produkty u vybraných partnerů za cenu jednoho. Těšit se tak mohou na SMS do vlastní sítě za poloviční cenu, zvýhodněné lístky do kina, posezení s přáteli u piva nebo návštěvu KFC. 

„Naším cílem je přinést co nejvíce zábavy co nejširšímu okruhu zákazníků,“ říká Alexandra Korman, ředitelka marketingu – consumer segment společnosti T-Mobile, a dodává: „Další výhody ke Kouzelným úterkům budou přibývat a naši klienti dostanou příležitost jejich výběr ovlivnit.“

První zvýhodněnou službou T-Mobile budou SMS v rámci vlastní sítě za poloviční cenu. Slevu hned na první úterý 15. března je možné si aktivovat již od 9. března. Stačí jen zaslat textovku ve tvaru KOUZELNEUTERY SMS na číslo 4603. Akce platí do posledního červnového úterý, poté bude připravena další zajímavá nabídka na služby operátora. Výhoda se aktivuje jedinou SMS na celé, bezmála tříměsíční období. Platí po vyčerpání volných jednotek a volného kreditu a vztahuje se na zprávy odeslané v rámci sítě T-Mobile v České republice.

Druhá část Kouzelných úterků, dárky připravené ve spolupráci T-Mobile a silných partnerů na trhu, bude fungovat na principu dva produkty za cenu jednoho, tzn. k jednomu zakoupenému druhý zdarma. Na základě odeslané SMS tak lze každé úterý získat zdarma jednu vstupenku na 2D představení do kina v celé síti Cinema City a Palace Cinema (13 multiplexů v 6 městech), jednoho Twistera v KFC (59 restaurací v 15 městech) nebo jedno pivo v restauraci The PUB (11 restaurací v 7 městech). Výhody mohou čerpat klienti v každé kouzelné úterý.

Pro využití nabídky nejsou zákazníci nijak omezováni, nemusí se nikde registrovat ani splňovat žádné komplikované podmínky. Jediné, co je třeba udělat, je odeslat SMS s konkrétním výběrem ve tvaru KOUZELNEUTERY KINO (nebo PIVO či KFC) na číslo 4603. Následně klient obdrží unikátní kód, na základě kterého mu partner výhodu poskytne. Odeslaná i potvrzovací SMS jsou zdarma. Zákazníci mohou využít výhodu u partnerů pouze jedenkrát v každé úterý.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile: Chinaski opět na scéně

Všechny slevy jsou určeny zákazníkům využívajícím hlasové služby a to ve všech provozovnách partnerů po celé České republice. Klienti mají navíc možnost vyjádřit, o jaké nabídky by do budoucna měli zájem. Stačí své tipy a přání uvést na www.kouzelneuterky.cz.

Více informací na www.kouzelneuterky.cz.

O partnerech
KFC
Síť restaurací KFC nabízí znamenitá kuřata již ve více než 11 000 restauracích v 90 zemích světa. V České republice byla první restaurace KFC otevřena v roce 1994 ve Vodičkově ulici v Praze. I přes skutečnost, že na celém světě restaurace KFC nabízejí více než 400 různých produktů (od Chicken Pita v Kuvajtu přes Lososový sendvič v Japonsku až po Mean Griens v USA), základní nabídku tvoří kousky kuřete připravované podle tajného receptu Colonela Sanderse. V České republice máme k dnešnímu dni 59 restaurací KFC v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Králově Dvoře u Berouna, Liberci, Mladé Boleslavi, Pardubicích, Teplicích, Jihlavě, Hatích a ve Zlíně.

Více informací na: www.kfc.cz

KFC naleznete na Facebooku pod „KFC Česká republika“.

AmRest
AmRest Holdings N.V. (AmRest, WSE: EAT) je největší nezávislý provozovatel restaurací ve střední a východní Evropě. Od roku 1993 získal na základě licenčních dohod a partnerské spolupráce mezi své klienty společnosti jako KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks a Applebee’s. V současnosti AmRest spravuje více než 400 provozoven předních řetězců rychlého občerstvení. Společnost působí v Polsku, České republice, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku, Rusku, Spojených státech a provozuje kavárny Starbucks v Polsku, České republice a v Maďarsku. Pod heslem „vše je možné“ poskytuje 16 000 zaměstnanců společnosti každý den špičkové služby a nabízí výrobky nejvyšší kvality. AmRest provozuje restaurace prostřednictvím licenční dohody, kterou neposkytuje dalším společnostem. Více informací naleznete na www.amrest.eu.

Cinema City
Společnost Cinema City International, která v České republice provozuje síť multikin Cinema City a kino IMAX, je třetím největším provozovatelem kin v Evropě a co do počtu multiplexů, sálů a počtu míst i JEDNIČKOU NA ČESKÉM TRHU. V ČR nabízí celkem 111 pláten ve 13 multiplexech a v 6 městech (Praha 7, Brno 2, Liberec 1, Plzeň 1, Pardubice 1, Ústí nad Labem 1).

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile nabízí data k Lenovu s 50 % slevou

CINEMA CITY INTERNATIONAL je největší provozovatel multikin ve střední a východní Evropě a v Izraeli. Cinema City International nyní provozuje 90 MULTIPLEXŮ s 866 SÁLY v 7 zemích (v Polsku, České republice, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Slovensku a v Izraeli ). Dalších 35 multiplexů s 360 novými sály je aktuálně ve výstavbě.

V roce 2010 prodala společnost Cinema City International 30,5 milionů lístků, o 11,1 % více než v roce 2009.

Cinema City International zaměstnává v 7 zemích přes 4 000 lidí.

The PUB
Řetezec pivních barů a restaurací The PUB byl založen v roce 2005, kdy byla v Plzni otevřena první pilotní provozovna tohoto ryze českého řetězce, který je od té doby šířen formou franchisingu. V současné době čítá 11 provozoven ve větších městech celé České republiky. V lonškém roce vstoupil koncept The PUB úspěšně na zahraniční trh, když v Berlíně spustil pilotní provozovnu na německém trhu.

Oblibu u veřejnosti si restaurace The PUB získaly zejména díky unikátnímu systému samoobslužných pivních výčepů na každém stole, ze kterých si mohou hosté vlastnoručně načepovat výtečné tankové pivo. Provozovny jsou mezi sebou navíc on-line propojené a pivní výtoče jednotlivých stolů, či provozoven tak mohou být v několika různých módech a v reálném čase porovnávány animací na velkoplošných projekcích. Tento prvek vnáší do samotného zážitku z konzumace zlatavého moku nový rozměr a v soutěžním duchu posouvá zábavu ještě o něco dál.

Dotykové panely, které jsou součástí každé výčepní hlavy, dávají prostřednictvím svých aplikací např. možnost čepování piva na osobní podúčet, přivolat obsluhu, zaslat elektronickou objednávku jídla a nově též objednat hudbu pomocí The PUB Jukeboxu. Koncept The PUB tím dokazuje, že jeho hlavním posláním je poskytovat služby v oblasti gastonomie v kombinaci s velkou dávkou zábavy, kterou nikde jinde nenajdete.