Vodafone získal čtyři Louskáčky a stal se klientem roku

Vodafone letos za kampaň Tarify na míru získal čtyři ocenění v Louskáčku, soutěži o nejkreativnější českou reklamu. Podle poroty byla vloni tato kampaň nejlepším televizním spotem i venkovní reklamou. Autorem kampaně Tarify na míru je Team Red ze skupiny Y&R Brands. Vodafone byl zároveň oceněn jako Klient roku a získal i bronz v kategorii Kampaně.

„Jsme rádi, že naše kampaň s animovanými zvířátky zaujala kromě veřejnosti také porotu. Cena za nejkreativnější reklamu nejlépe vyjadřuje poděkování za skvěle odvedenou práci pro Team Red a vůbec všechny týmy, které se na kampani podílely,“ říká Markéta Moreno, ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost Vodafonu.

„Je radost pracovat pro klienta, který se nespokojí s průměrným nápadem a tlačí nás, abychom dělali stále kampaně, které sbírají takto prestižní ocenění, říká Tomáš Dvořák, ředitel klientského servisu Young & Rubicam.

Členové poroty u reklamní kampaně Tarify na míru ocenili zejména výrazný vizuální styl s animovanými charaktery a vtipné dialogy.

Mohlo by Vás zajímat:  Padesát procent kreditu navíc exkluzivně na Vodafone eShopu a v Internetové samoobsluze

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
O2 představuje projekt Máma a táta

Společnost Telefónica O2 chce svým zaměstnancům usnadnit návrat do práce po mateřské a rodičovské dovolené, a proto pro ně připravila...

Zavřít