T-Mobile pomůže s marketingovou kampaní

T-Mobile nabízí pomocnou ruku při umístění marketingových kampaní na internet a při tvorbě mobilních internetových stránek. Počínaje květnem začíná operátor prodávat prostor pro reklamní bannerové kampaně na svých webových stránkách t-music a SMS bráně s 50% slevou pro období letních prázdnin. Navíc u objednávek nových inzerentů mobilního marketingu nad 50 tisíc Kč bez DPH zajistí operátor tvorbu mobilních internetových stránek (tzv. landing page) v ceně objednávky. 

„Počet uživatelů internetu se zvyšuje. Z pravidelného měsíčního průzkumu jednoznačně vyplývá, že stoupá i množství zájemců o internet v mobilních telefonech, čímž samozřejmě roste i skupina potenciálních zákazníků, na které lze cílit mobilní reklamou. Proto jsme se rozhodli podat inzerentům pomocnou ruku,“ říká Vít Šoupal, senior manažer mobilních plateb, a dodává: „Ke konci prvního čtvrtletí využívalo mobilní internet více než 920 000 klientů.“

První nabídka je určena těm, kteří mají zájem o atraktivní inzertní prostor na dvou portálech operátora za zajímavou cenu. Reklamní bannery tak lze umístit na webových stránkách www.t-music.cz a SMS brána se slevou 50 % na jednotlivé formáty. Platí pro kampaně realizované v průběhu letních prázdnin, tedy v termínu od 1. 7. – 31. 8. 2011.

Operátor nabízí zdarma také tvorbu mobilní internetové stránky v rozsahu jedné základní a až 4 dalších podstránek pro reklamu do mobilních telefonů. Tuto možnost lze využít pro formáty reklamních SMS, MMS, bannerových kampaní a ikon na mobilních portálech a platí pro kampaně objednané ve výši od 50 000 Kč bez DPH a výše, a je určena novým inzerentům. Nabídka je platná do konce roku 2011.

Mobilní internetové stránky jsou vhodným nástrojem především tehdy, pokud chce inzerent klientovi představit přímo v mobilním telefonu svůj výrobek či službu. Navíc má ke sdělení výhod a funkcionalit větší prostor, než má v rámci reklamní textové zprávy.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile data už rok nejrychlejší