Vodafone cílí v nové kampani na malé firmy a živnostníky

Vodafone spouští kampaň na službu Podnikání online, díky níž pomůže podnikatelům získat zákazníky na internetu. Hlavním hrdinou kampaně z dílny agentury Team Red je speciální 3D charakter představující instalatéra, který se snaží své služby propagovat různými způsoby. Cílem kampaně je oslovit firmy, které nemají vlastní web, přejí si vylepšit stávající, nebo zvýšit prodeje díky eshopu a online reklamě. V rámci služby Podnikání online jim Vodafone všechny tyto nástroje zajistí.

„Velmi nám záleží na tom, abychom zákazníkům přinášeli vždy něco navíc. Tedy nejen služby, které se od nás běžně očekávají, ale i nástroje, které pomohou podnikatelům v rozvoji jejich firmy. V nové kampani představujeme hlavního hrdinu – instalatéra Jardu, který se snaží získávat své zakázky poněkud kuriózním způsobem. Naštěstí ale víme, jak mu pomoci. I podnikatelé mají rádi humor, a tak jim chceme službu Podnikání online představit zcela netradičně”, říká Markéta Moreno, ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost.

Kampaň poběží v tisku, rádiu, online médiích a pak také v televizi.

V rámci balíčku Podnikání online start zákazník získá:

registraci internetové domény podle výběru zákazníka na jeden rok
nástroj na vytvoření a správu internetových stránek s možností eshopové sekce
firemní emailové adresy na vlastní doméně až s 10ti emailovými účty
prostor pro uložení internetových stránek
online kampaň na Googlu v hodnotě 10 000 Kč
dotaci na chytrý telefon či datová zařízení v hodnotě 9 977 Kč
hlasové a datové služby ve výši minimálního měsíčního plnění

Při podpisu smlouvy na 24 měsíců je pro zákazníka s celkovým měsíčním plněním 2 400 Kč cena celého řešení 9 977 Kč včetně DPH.

Zájemci o službu Podnikání online naleznou více informací na www.vodafone.cz/podnikani-online

Mohlo by Vás zajímat:  Vodafone bude zasílat vyúčtování i e-mailem