Personální změny ve vedení společnosti Telefónica Slovakia

Společnost Telefónica Slovakia, která působí pod značkou O2, dnes oznámila změnu ve vedení firmy. V návaznosti na nedávno zveřejněnou reorganizaci skupiny Telefónica přechází současný generální ředitel slovenského O2, John McGuigan na nové působiště v rámci skupiny. Ve společnosti Telefónica Germany bude od 1. října 2011 zastávat funkci ředitele pro obchod a zákaznickou péči.

Na svém novém místě bude zodpovědný za všechny obchodní a podpůrné aktivity, jako je péče a servis, napříč celým německým trhem. To představuje například zodpovědnost za bezmála 1 000 O2 prodejen, online obchody, nebo nepřímý prodej. Reportovat bude přímo generálnímu ředitelovi Telefónica Germany, Renému Schusterovi. Německo je největším evropským trhem a jedním z pěti nejrychleji rostoucích trhů v rámci skupiny Telefónica. Německé O2 v současné době obsluhuje více než 24 milionu zákazníků, proto je silná obchodní divize velmi důležitá pro další rozvoj firmy.

„Chtěl bych Johnovi poděkovat za jeho práci s výbornými obchodními výsledky na Slovensku, a také za jeho obrovský přínos při vytvoření unikátního týmu lidí v Telefónica Slovakia. Přeji mu mnoho úspěchů na nové pozici a všechno nejlepší v jeho budoucím pracovním i osobním životě,“ říká Luis Malvido, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Telefónica Czech Republic.

John se připojil k slovenskému týmu 1. října 2009 a za poslední 2 roky úspěšně vedl slovenskou pobočku. Díky jeho výborným manažerským schopnostem a samozřejmě díky podpoře jeho celého týmu, letos v červnu získala slovenská pobočka milióntého zákazníka a zároveň obhájila ocenění nejlepší mobilní operátor na Slovensku. Navíc na místním telekomunikačním trhu pravidelně dosahuje nejvyšší hodnocení v oblasti zákaznické zkušenosti.

Slovenská pobočka bude přechodně řízená současným výkonným finančním ředitelem Henrichem Daubnerem.

S více než miliónovou zákaznickou bází a 16,6 procentním podílem na trhu, pokračuje O2 v rychlé penetraci slovenského trhu. Potvrzuje to zejména významný růst počtu zákazníků, který v prvním pololetí 2011 vzrostl o 122 tisíc. Za to vděčí hlavně nabídce férových a transparentních služeb s přidanou hodnotou pro zákazníka.

Mohlo by Vás zajímat:  3G síť od O2 se rozrostla do Mělníka, Sokolova, Vsetína a Domažlic

[ hana-code-insert ] 'Internet O2' is not found