Dvoupatrový O2 „double-decker“ vzdělá sluchově postižené po celé ČR

Společnost Telefonica Czech Republic připravila ve spolupráci s Unií pro Neslyšící dvoupatrový školící autobus “ double-decker“, který ve dnech v průběhu října projede Českou republikou a upozorní na problematiku komunikace dětí a mládeže se sluchovým postižením. Vzdělávací program je určený pro sluchově postižené děti a mládež školou povinné a je zaměřený na vzdělávání v oblasti nových komunikačních technologií a pomůcek., které jim usnadní život. Program je připraven ve spolupráci s Telekomunikačním centrem pro neslyšící a O2 Hovorem pro neslyšící.

„Telefónica dlouhodobě a systematicky podporuje osoby se specifickými potřebami, jako například seniory nebo zdravotně znevýhodněné,“říká Dana Dvořáková, ředitelka korporátní komunikace, společnosti Telefónica a dodává: „Už od roku 1997 umožňujeme neslyšícím a nedoslýchavým komunikovat se světem prostřednictvím O2 Hovoru pro neslyšící, což je v České republice unikát.

„Školící autobus“ zavítá ve dne 3. – 21.10.2011 do škol pro sluchově postižené a neslyšící, stejně jako do klubů pro neslyšící a do krajských poboček Unie neslyšících. Na dvoupatrový anglický „double-decker“, který bude plný nejnovější komunikační techniky určené pro sluchově postižené, se mohou těšit v Plzni, Praze, Liberci, Hradci Králové, Brně, Jihlavě, Olomouci Vlašském Meziříčí a Ostravě.

Společnost Telefónica O2 Czech Republic provozuje nepřetržitou nonstop linku, na které speciálně vyškolení operátoři pomáhají neslyšícím a nedoslýchavým komunikovat se slyšícími osobami. Operátoři linky přitom fungují jako tlumočníci a dokáží uživatelům pomoci v celé řadě běžných životních situací. Mezi nejčastější patří například komunikace s institucemi a úřady, kontaktování lékařů, objednávání zboží, ale i obyčejná soukromá sdělení a komunikace s rodinou a přáteli.

Příklady pomoci operátorů linky 1188 v rámci služby Hovor pro neslyšící

  • vyřizují komunikaci neslyšícího zákazníka s institucemi a úřady
  • kontaktují potřebného lékaře
  • objednávají pro klienty zboží – v případě potřeby zařídí i reklamaci
  • vyhledávají potřebná telefonní čísla – číslo klientovi zašlou formou SMS, faxem nebo e-mailem
  • předávají soukromá sdělení
  • pro slyšící zákazníky zprostředkují komunikaci s neslyšícími
Mohlo by Vás zajímat:  Jana Studničková rezignuje z vedení O2

Kontaktní čísla služby Hovor pro neslyšící

  • 800 142 142 pro spojení slyšícího a neslyšícího
  • 800 143 143 pro zákazníky vlastnící psací telefon (přístroj Polytel)
  • 800 147 147 pro komunikaci pomocí klasického faxu

Nově je také možné využít

  • ICQ UIN: 593 439 364 (Sluzba pro neslysici)
  • e-mail neslysici@o2.com
  • mobilní číslo 722 147 147 (komunikace prostřednictvím SMS)
[ hana-code-insert ] 'Internet O2' is not found