František Mala novým marketingovým ředitelem

Novým výkonným ředitelem úseku marketingu společnosti T-Mobile Czech Republic se od 1. listopadu 2011 stane František Mala. Jeho jmenování bylo na konci minulého týdne schváleno představenstvem společnosti. František Mala, který v současnosti zastává post ředitele divize strategie prodejních kanálů Slovak Telekom, nahradí na postu marketingového ředitele Petra Dvořáka, který odchází z T-Mobile ke konci října.

František Mala (36 let) je absolventem Univerzity Komenského v Bratislavě. Ve Slovak Telekomu/ T-Mobile Slovensko působí od roku 2000. Zde díky výborným výsledkům postupně dosáhl na manažerské pozice v oblasti financí, marketingu a péče o zákazníky. Čtyři roky se úspěšně věnoval řízení segmentu nefiremních zákazníků v T-Mobile Slovensko. Po integraci Slovak Telekomu a T-Mobile Slovensko měl posléze na starosti řízení divize služeb zákazníkům Slovak Telekomu. V současné době působí jako ředitel divize strategie prodejních kanálů v téže společnosti. Před nástupem do skupiny Deutsche Telekom pracoval mimo jiné ve společnosti PricewaterhouseCoopers či Coopers & Lybrand. ?Jsem velmi rád, že klíčové pozici v naší společnosti bude právě František Mala, který má nejen široké zkušenosti jak z oblasti marketingu, tak péče o zákazníky, ale navíc je dokáže kombinovat s pohledem finančníka,? komentuje volbu Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile Czech Republic, a doplňuje: ?

Úloha marketingového ředitele telekomunikační společnosti není v současnosti jednoduchá, ale jsem si jist, že František se jí zhostí se ctí. Zároveň bych rád poděkoval za úsilí a kreativní přínos Petru Dvořákovi, který stál v čele marketingu naší společnosti poslední tři roky, a popřál mu hodně úspěchů do budoucnosti.? František Mala kromě rodné slovenštiny mluví anglicky, německy a česky. Je ženatý, má dvě děti.

Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou, dobrou knihou či v pohybu, ať už se jedná o turistiku či plavání.

Mohlo by Vás zajímat:  Půjčovna PC her FRAG.cz hlásí 10 000 uživatelů