Telefónica nabízí v Ústeckém kraji nové pracovní příležitosti

Telefónica rozšiřuje služby svého call centra v Ústí nad Labem. V průběhu následujících měsíců vytvoří 60 nových pracovních míst.Počet operátorů call centra se tak oproti loňskému roku zvýší o sedm procent. Za poslední tři roky vzrostl počet zaměstnanců ústeckého call centra už o 35 procent (o více než 300 zaměstnanců).

„Práce v call centru je ideální pro čerstvé absolventy, ale i další zájemce bez praxe. Uchazeči tak můžou získat své první pracovní zkušenosti a nastartovat kariéru v silné mezinárodní společnosti, která nabízí dostatek možností k profesnímu růstu. Průměrný věk zaměstnanců call centra je v tuto chvíli přibližně 30 let,“ říká Ctirad Lolek, ředitel divize lidských zdrojů společnosti Telefónica Czech Republic.

„Přednostněhledáme konzultanty na telefonní prodej a také doplňujeme stavy na technickou podporu,“ uvádí Aleš Jelínek, ředitel pro zákaznickou péči společnosti Telefónica Czech Republic. “ Nováčci nejdřív projdou důkladným školením, kde se seznámí s firmou, telekomunikačním trhem a portfoliem služeb, proškolíme je v oblasti komunikace se zákazníky a samozřejmě se naučí pracovat i s našimi systémy,“ dodává.

Telefónica je největším provozovatelem call center v České republice. Pracuje v nich přes 3 000 zaměstnanců.

Vývoj počtu zaměstnanců v call centru Ústí nad Labem

Rok Počet zaměstnanců
2009 584
2010 605
2011 841
2012 901

Call centrum v Ústí nad Labem je druhým největším centrem péče o zákazníky, které Telefónica v České republice provozuje. Operátoři se odtud věnují firemním zákazníkům, telefonnímu prodeji a poskytují také technickou podporu. Call centrum v Ústí nad Labem bude s novými posilami připravené odbavit až 5 miliónů hovorů a požadavků za rok. Jeden operátor vyřídí za měsíc průměrně 800 až 1000 hovorů. Jeden hovor pak trvá průměrně 4 minuty a další 4 minuty jeho zpracování.

„Vytvoření nových pracovních míst v call centru pozitivně ovlivní nabídku práce v Ústí nad Labem. V současné době evidujeme 20 uchazečů na jedno pracovní místo. Nabídka práce přitom může oslovit i uchazeče s neúplným středoškolským vzděláním, kterých evidujeme k prvnímu měsíci v lednu 3200,“ vysvětlil Radim Gabriel, ředitel úřadu práce v Ústí nad Labem.

Mohlo by Vás zajímat:  O2 představuje jednoduché řešení pro evidenci tržeb, které obchodníkům nezvýší náklady. V Evropě je ověřené už třiceti tisíci podnikateli.

Program Think Big

Mladí nejen v Ústeckém kraji přitom mají možnost získat od společnosti Telefónica podporu i v neziskové oblasti. Díky dlouhodobému programu Think Big mohou uskutečnit své nápady a něco vytvořit nebo změnit ve svém okolí. Jen v loňském roce, kdy byl komunitní program Think Big zahájen, Telefónica ze 300 přihlášených projektů mladých lidí přispěla na realizaci 100 nápadů. V Ústeckém kraji získalo podporu 13 projektů v celkové výši téměř 570 tisíc korun. Na každý rok je přitom k dispozici až 12 milionů korun, které se mezi mladé s nápady rozdělí. Stačí, aby své projekty včas přihlásili.

Think Big jim poskytne nejen finanční prostředky, ale zajistí i trénink komunikačních a prezentačních dovedností od zkušených lektorů, základní technologické vybavení a pomocnou ruku z řad zaměstnanců Telefónica. Veškeré podmínky a informace jsou k dispozici na webové stránce www.o2thinkbig.cz.