Vánoční kampaň boduje

Vánoční kampaň sklízí úspěch, duo Polívka&Kohák zákazníky baví. T-Mobile pro velký zájem klientů prodlužuje Vánoční nabídku: dvojnásobný objem dat u balíčků Internetu v mobilu a vybrané chytré telefony za svátečně zvýhodněné ceny lze dostat až do 31. března. Při dobití kreditu v minimální výši 300 Kč během celého ledna mohou klienti znovu získat i výhodné víkendy. 

Trochu statistik
O tom, že je kampaň nejen úspěšná, ale také oblíbená, svědčí statistiky:
v anketě o nejoblíbenější vánoční kampaň na serveru iDnes získal T-Mobile 5 908 hlasů, Vodafone 2 250, Telefónica 921

  • Na www.TVspoty.cz se hodnocení vánočních spotů pohybovalo nad koeficientem devět z desetibodové škály. Spot „dotykáče“ pak vykázal dokonce známku 9,8 bodu.
  • podle měření agenturou g82 hodnotí zákazníci kampaň jako srozumitelnou, originální a „skutečně vyzařující vánoční atmosféru“
  • v listopadovém hodnocení venkovní reklamy v časopise Marketing&Media se bigboardy operátora umístily na prvním místě
  • microsite www.rychlalhota.cz vidělo přes 993 000 lidí
  • spoty na T-Mobile kanálu na YouTube zaznamenaly přes 2,5 milionů zhlédnutí

Střípky z natáčení
Kampaň se natáčela na Barrandově v ateliéru č. 10 celkem čtyři dny. Naprostý profesionál Bolek Polívka předčil i kdejakého mladíka z produkčního týmu, pracoval od rána až do půlnoci s neutuchajícím humorem. Nejméně se asi bavil u spotu „Internet“, kde musel být opravdu nafouknut do obřích rozměrů. Jakub Kohák si střihl dvojroli, režíroval i sám sebe. U spotu „dotykáče“ pak hrál s takovým nasazením, že si narazil koleno. Ve spotech hrají postupně nejen lidé z agentur, ale i celý štáb – kameramani, zvukaři, garderobiérky, maskérky, rekvizitáři a další. Pejsek Filoména ze spotu „fičák“ se ve skutečnosti jmenuje Baron. Rozteklý olej vyrobila postprodukce, tedy ani kapka motorového oleje nepřišla na zmar.

Vánoční nabídka prodloužena
Twist Adventní víkendy zdarma zákazníky oslovily – počet dobití tří set korun se během kampaně zvýšil o 48 %. Nabídku výhodných sobot a nedělí, v rámci nichž lze získat volání a textování zdarma v rámci sítě a 50 MB volného Internetu v mobilu mohou uživatelé předplacených karet s hlasovým tarifem nadále využít, pokud si do konce ledna pošlou kredit alespoň za 300 Kč. Každé následující dobití tří set korun prodlouží tuto nadílku vždy o další čtyři týdny.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile uvádí Kouzelné úterky

Oproti období před kampaní se zvýšil i prodej zvýhodněných smartphonů, zde je nárůst o 188 %. Operátor vyhověl přáním zákazníků a prodloužil také nabídku zvýšené dotace u vybraných chytrých telefonů s Internetem v mobilu. Akce nově platí do 31. března 2012.

Klienti se pustili i do surfování. Počet uživatelů balíčku Klasik s dvojnásobným objemem dat se za listopad a prosinec zvýšil o 27 %. Prémiovou nabídku využilo v prosinci dokonce o 124 % zákazníků více, než desátém měsíci. Zvýhodnění na dobu určitou mají objem dat navýšen až do vypršení závazku balíčku. U doby neurčité platí dvojnásobný FUP limit do 31. března 2012.