Telefónica rozšiřuje nabídku datových tarifů, zavádí tarif Facebook

Telefónica rozšíří od 4. června svou nabídku datových tarifů pro mobilní telefony a představuje nový datový tarif Facebook. Za 75 korun měsíčně či 19 korun týdně pro předplacenkáře nabízí přístup k sociální síti Facebook prostřednictvím mobilního telefonu. „V České republice využívá Facebook více než 3,6 milionu lidí. Věříme, že zákazníci, kteří ještě nevyužívají data v mobilu, ocení možnost být prostřednictvím mobilu online na Facebooku kdykoliv a kdekoliv,“ říká Petr Matějovský, ředitel pro mobilní hlas a data společnosti Telefónica Czech Republic.

Přehled datových tarifů :

tarif Facebook O2 Internet v mobilu Start O2 Internet v mobilu O2 Mobilní Internet Start O2 Mobilní Internet Standard O2 Mobilní Internet Pro
cena 75 Kč 150 Kč /
100 Kč*
300 Kč 300 Kč /
200 Kč**
500 Kč /
300 Kč**
750 Kč /
550 Kč**
FUP 150 MB 150 MB 500 MB 500 MB 2 GB 10 GB

*cena k tarifu O2 Pohoda nebo O2 [:kůl:]

**cena k Internetu na doma

Tarif Facebook umožňuje uživateli přístup k sociální síti Facebook. Uživatel může číst informace, prohlížet a nahrávat fotky nebo chatovat s přáteli. Kromě Facebooku umožňuje tento datový tarif přístup zdarma na O2 stránky a uživatelé přístrojů s operačním systémem Android získají bezplatně informace o počasí. Pokud si chce zákazník procházet jakékoli další internetové stránky, je třeba si aktivovat tarif Internet v mobilu Start či Internet v mobilu. Více o tarifech zde.

Facebook v mobilu lze snadno aktivovat zasláním SMS ve tvaru: FAC na číslo 999 111 nebo prostřednictvím infolinky. Datový limit ( FUP) činí 150 MB měsíčně (37,5 MB týdně). Po překročení FUPu se rychlost připojení zpomalí na 16 kbps. Využití FUP lze sledovat na portálu www.mojeo2.cz a www.o2pripojse.cz. Pro stažení aplikace Facebook je třeba využít jiný způsob připojení, např. WiFi.

Mohlo by Vás zajímat:  Velikonoční nadílka u O2: dvě odměny za jedno dobití a soutěž o týdenní plavbu na jachtě v Chorvatsku

Facebook je největší sociální sítí na světě. Počet jeho uživatelů činil na konci roku 2011 zhruba 845 milionů. Koncem letošního roku by se mohl přehoupnout přes hranici jedné miliardy. Více než polovina jeho uživatelů přistupuje k Facebooku přes mobilní zařízení. Služba vznikla v roce 2004 pro studenty vybraných amerických univerzit. Pro všechny zájemce starší 13 let byla zpřístupněna v září 2006.