Coca-Cola a O2 rozdávají kredit za 20 milionů korun

V rámci letní kampaně najdou zákazníci od července do září v každé půllitrové lahvi Coca-Cola 25 Kč kreditu. Pro připsání kreditu se stačí zaregistrovat na webových stránkách www.25kredit.cz nebo skrze mobilní web či aplikaci a vyplnit kód, který je pod víčkem. Majitelům předplacených O2 karet bude kredit automaticky připisován na jejich SIM karty, ostatní mají možnost požádat o zaslání nové O2 karty zdarma nebo kredit někomu darovat.

Jsme rádi, že toto léto můžeme mladým přinést nejen osvěžení, ale i kredit na volání s přáteli. Navíc máme připraveno několik dalších příjemných překvapení. Jedním z nich je zdvojnásobení kreditu pomocí aplikace rozšířené reality na vybraných místech,“ říká k letní kampani Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko.

Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 100 kódů. Získaný kredit lze zdvojnásobit prostřednictvím unikátní aplikace rozšířené reality „25kredit“, která bude zdarma ke stažení z obchodů Google Play i Apple App Store. S pomocí aplikace budou uživatelé chytrých telefonů „lovit“ na vybraných místech virtuální kachničky, a tím si zdvojnásobovat získaný kredit. Kachničky se budou ukrývat na více než 600 místech po celé České republice, ať už v zajímavých turistických lokalitách nebo na prodejních místech Coca-Cola a v prodejnách O2. Nejbližší místa, kde si lze zdvojnásobit kredit, uvidí zákazníci přímo v mobilní aplikaci „25kredit“ .

Každý účastník akce může získat kredit ve výši až 5000 korun. Celkem bude v kampani rozdáno 20 milionů korun.

Podle výzkumu agentury AISA používá předplacenou kartu ve svém mobilním telefonu 85,3 % zákazníků O2 ve věku 6-14 let a 69,4 % zákazníků ve věku 15-19 let. Podíl chytrých telefonů na prodejích v síti O2 dosáhl v prvním čtvrtletí tohoto roku 62 %.

Mohlo by Vás zajímat:  3G síť od O2 se rozrostla do Nymburka, Jeseníku a Písku

Letní kampaň bude doprovázena marketingovou kampaní, která odstartuje patnáctivteřinovým reklamním spotem z dílny slovenské reklamní agentury Mayer/McCann Erickson. Zajímavostí je, že se jedná o lokální produkci a spot se natáčel v Bratislavě. Televizní reklama bude podpořena rádiovým spotem, online a kino kampaní a direct mailingem.

Coca-Cola