Miloš Mastník novým ředitelem marketingu pro business segment

Novým ředitelem marketingu pro business segment společnosti T-Mobile Czech Republic se od 1. července 2012 stane Miloš Mastník. Začátkem prázdnin tak nahradí na pozici Václava Štěpána, který ze společnosti odchází na konci června. 

Miloš Mastník (40) je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, dále vystudoval University of Pittsburgh a University of Delft – Telekomunikační technologie. K telekomunikacím má i profesně blízko: působil v Českém Telecomu a přes osm let pracoval ve společnosti GTS.

V průběhu své kariéry nabyl rozsáhlých zkušeností především v oblasti marketingu a obchodu. Jako ředitel marketingu v GTS měl na starosti řízení produktů, marketingovou komunikaci, public relations a segment marketing; zaměřoval se primárně na ICT produkty. Rovněž zde získal značné manažerské dovednosti, neboť řídil přímé i nepřímé podřízené rovnou v pěti zemích, kde GTS působí (CZ, HU, PL, RO, SK).

„Jsem velmi rád, že se mohu připojit k tak silnému týmu. Práce pro T-Mobile je pro mě velkou výzvou,“ komentuje svůj nástup Miloš Mastník.

Miloš Mastník mluví anglicky, německy a rusky. Je ženatý, má tři děti a svůj volný čas nejraději věnuje právě své rodině. Mezi jeho koníčky patří dálkové běhy na lyžích, volejbal, golf, hudba a cestování.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile dvojnásobně uspěl v anketě