Dobíjecí kupony Vodafonu zdesetinásobily počty zasílaných DMS

Vodafone již potřetí nabídl jeden celý reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní tak zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně na svých dobíjecích kupónech. Letos prostor získaly neziskové organizace Post Bellum, Český červený kříž, Charita Ostrava a Bílý kruh bezpečí. V loňském roce tímto způsobem Vodafone pomohl třem neziskovým organizacím zvýšit počet dárcovských SMS až desetkrát.

[hana-code-insert name=’Adsense‘ /]

Bezplatnou podporou DMS projektů na našich dobíjecích kuponech ukazujeme, jak může firma prakticky pomáhat neziskovému sektoru,“ říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: “O projektech se jen za minulý rok dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim meziročně vzrostl desetinásobně.”

Výběrová komise, složená ze zástupců operátora a neziskového sektoru, vybrala letos čtyři vítězné DMS kampaně. Každým rokem stoupá počet přihlášených neziskových organizací i kvalita jejich návrhů. Letos se přihlásilo více než padesát projektů. Dobíjecí kupony Vodafonu s novými DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od podzimu 2012.

Vítězné DMS projekty neziskových organizací:

  • Post Bellum – založená novináři a historiky. Jejím cílem je shromáždit co nejrozsáhlejší sbírku autentických příběhů a fotografií lidských osudů z doby 2. světové války a komunistické totality.
  • Český červený kříž – působí v oblasti humanitární, sociální a zdravotní, zajišťuje mimo jiné školení široké veřejnosti v první pomoci nebo koordinuje bezplatné dárcovství krve či humanitární pomoc.
  • Charita Ostrava – základním posláním je pomoc lidem v nouzi bez ohledu na jejich rasu, národnost či vyznání. Pomoc je realizována zejména prostřednictvím poskytovaných sociálních a sociálně zdravotních služeb.
  • Bílý kruh bezpečí – poskytuje odborné sociální poradenství, telefonickou krizovou pomoc a službu intervenčního centra obětem kriminálních činů. 

DMS, neboli dárcovská SMS, je již osm let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč a příjemce pomoci obdrží 27 Kč. Je možné přispívat i tzv. roční DMS. Službu zajišťuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již téměř  400 milionů korun.

Mohlo by Vás zajímat:  Nadace Vodafone letos rozdělí mezi projekty mladých pět milionů korun

[hana-code-insert name=’Adsense‘ /]