Vánoční nabídka od T-Mobile bodovala

Vánoční nabídka od T-Mobile bodovala

  • Dvojnásobný počet zákazníků u tarifů S námi
  • Prodej chytrých telefonů vzrostl o 105 %
  • Datové tarify Internet na cesty zaznamenaly 102% navýšení
  • Odměny za dobití využívá více než 600 tisíc Twist zákazníků

Vánoční nabídka T-Mobile byla úspěšná – počet zákazníků s tarify S námi se zdvojnásobil, odměny za dobití využívají statisíce majitelů předplacených karet, nárůst zaznamenal i prodej chytrých telefonů a datových balíčků. Reklamní spoty se Zadarem a jeho partou lámou rekordy v počtu zhlédnutí. Operátor chce příznivcům vyjít vstříc i po svátcích, a proto ponechá v nabídce i nadále nejvýhodnější ceny vybraných chytrých telefonů, zvýhodněné sazby pro Twisty u Volání skoro zadara a slevu ve výši 25 % na tarify Internet na cesty prodlužuje do konce ledna 2013.

„Jsme velice rádi, že vánoční kampaň u zákazníků bodovala, snažíme se jim přinést to nejlepší,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu pro rezidentní segment, a dodává: „Věřím, že naši příznivci ocení nejen spoty, ale s radostí využijí i prodloužené nabídky.“

Počet zhlédnutí vánočních spotů na YouTube je rekordní – 10,5 milionu lidí. Největší úspěch sklízelo video „Pojď mi hop“ s 1,8 milionem zhlédnutí. V těsném závěsu za ním pak na pomyslném žebříčku stojí „Zadarovy lyže“ a „Kurýr“, které vidělo shodně po 1,7 milionu lidí. Avšak ani vánoční microsite nezůstala bez povšimnutí, navštívilo ji rovných 825 tisíc zákazníků, což je oproti loňsku nárůst o 38 %.

Vánoční nabídka se „trefila“ do potřeb zákazníků, o čemž svědčí i čísla. Počet klientů u tarifů S námi se díky nabídce Volejte zadara zdvojnásobil na více než 200 000 uživatelů. Zadara v rámci největší sítě aktuálně volají zejména stávající zákazníci, kteří mohli výhodu získat na 3 měsíce. Klienti, kteří do vybraných tarifů prodloužili své stávající smlouvy, nebo si je nově aktivovali, pak užívají této nabídky 12 měsíců.

Mohlo by Vás zajímat:  LTE síť T-Mobile spuštěna v dalších 165 obcích ČR

Uživatele předplacených karet ale nabídka oslovila také – díky volání za 2,50 Kč/min do všech síti se od listopadu téměř zdvojnásobil počet zákazníků v programu Našim za dobití. V tuto chvíli si odměnu za dobití vychutnává více než 600 tisíc zákazníků. Operátor chce vyjít klientům vstříc a atraktivní sazbu v rámci programu zachová i nadále.

Značný nárůst uživatelů zaznamenaly i tarify Internet na cesty, které byly v rámci vánoční nabídky zlevněny o 25 %. Prodej v listopadu a prosinci vzrostl o 102 % ve srovnání s měsíci předešlými. Pro velký zájem zůstane toto připojení k internetu v akci až do konce ledna 2013.

Vánoce již tradičně nahrávají i prodeji samotných mobilů. Nejinak tomu bylo i letos – v adventním období operátor zaznamenal nárůst prodeje smartphonů o 105 % oproti přecházejícím obdobím. Největší poptávka byla po telefonech zahrnutých v reklamní kampani: jejich prodej se zvedl na šestinásobek, přičemž nejžádanější v rámci letošních Vánoc byl Samsung Galaxy SII Mini. Proto se operátor rozhodl ponechat tento oblíbený přístroj za zvýhodněnou cenu až do konce ledna, a navíc nabídku rozšířil o další zajímavé chytré kousky, jako např. Samsung Galaxy S III.