Vyjádření ke sporu se společností LeeToo

Společnost Telefónica Czech Republic ukončila poskytování služeb společnosti LeeToo, protože tato firma závažným způsobem porušovala Všeobecné obchodní podmínky a nereagovala na výzvy k nápravě. Kromě nelegálního přeprodeje služeb elektronických komunikací prostřednictvím občanského sdružení Smart Buyers Club byl důvodem ukončení poskytování služeb též fakt, že společnost LeeToo je v současnosti v prodlení s úhradou několika vyúčtování ve výši přesahující 10 milionů korun.

LeeToo funguje na trhu jako poskytovatel služeb elektronických komunikací prostřednictvím občanského sdružení Smart Buyers Club, které neplní ani základní povinnost poskytovatele služeb elektronických komunikací, kterou je registrace u Českého telekomunikačního úřadu. Takový šedý operátor nepodniká v souladu se zákonem.

Společnost LeeToo v průběhu celého sporu tvrdí, že Více“>SIM karty využívají výhradně její zaměstnanci. Jsme si vědomi, že toto tvrzení je lživé a spor tak negativně dopadá na podvedené koncové uživatele. Vyzýváme proto ty, kteří získali SIM kartu od neregistrovaných poskytovatelů služeb elektronických komunikací LeeToo nebo Smart Buyers Club, aby navštívili jakoukoli z prodejen O2, kde jim budou SIM karty opět aktivovány.

Předběžné opatření Českého telekomunikačního úřadu z března 2012 nařizovalo obnovit služby elektronických komunikací, což společnost Telefónica Czech Republic beze zbytku splnila. Podstatou tehdejšího sporu byla výzva ke složení jistoty za služby. Vzhledem k tomu, že LeeToo i poté opakovaně závažným způsobem porušovala své povinnosti z účastnické smlouvy, byli jsme nuceni smlouvu s LeeToo ukončit.

Mohlo by Vás zajímat:  Díky službě O2 Mobil stoupá prodej chytrých telefonů