Vyjádření ke sporu se společností LeeToo

Společnost Telefónica Czech Republic ukončila poskytování služeb společnosti LeeToo, protože tato firma závažným způsobem porušovala Všeobecné obchodní podmínky a nereagovala na výzvy k nápravě. Kromě nelegálního přeprodeje služeb elektronických komunikací prostřednictvím občanského sdružení Smart Buyers Club byl důvodem ukončení poskytování služeb též fakt, že společnost LeeToo je v současnosti v prodlení s úhradou několika vyúčtování ve výši přesahující 10 milionů korun.

[hana-code-insert name=’Adsense‘ /]

LeeToo funguje na trhu jako poskytovatel služeb elektronických komunikací prostřednictvím občanského sdružení Smart Buyers Club, které neplní ani základní povinnost poskytovatele služeb elektronických komunikací, kterou je registrace u Českého telekomunikačního úřadu. Takový šedý operátor nepodniká v souladu se zákonem.

Společnost LeeToo v průběhu celého sporu tvrdí, že Více“>SIM karty využívají výhradně její zaměstnanci. Jsme si vědomi, že toto tvrzení je lživé a spor tak negativně dopadá na podvedené koncové uživatele. Vyzýváme proto ty, kteří získali SIM kartu od neregistrovaných poskytovatelů služeb elektronických komunikací LeeToo nebo Smart Buyers Club, aby navštívili jakoukoli z prodejen O2, kde jim budou SIM karty opět aktivovány.

Předběžné opatření Českého telekomunikačního úřadu z března 2012 nařizovalo obnovit služby elektronických komunikací, což společnost Telefónica Czech Republic beze zbytku splnila. Podstatou tehdejšího sporu byla výzva ke složení jistoty za služby. Vzhledem k tomu, že LeeToo i poté opakovaně závažným způsobem porušovala své povinnosti z účastnické smlouvy, byli jsme nuceni smlouvu s LeeToo ukončit.

Mohlo by Vás zajímat:  Na přelomu roku volání v síti O2 výrazně vítězí nad SMS