Mobilní internet, poštovní holub a Ferrari – kdo je nejrychlejší?

Mobilní internet, poštovní holub a Ferrari - kdo je nejrychlejší?

  • Unikátní závod mezi Mladou Boleslaví a Libercem
  • Rychlá data vs. 490 koňských sil a dvě holubí křídla
  • Soutěž o iPad mini 

Jak nejrychleji přenést data o velikosti 8 GB z Mladé Boleslavi do Liberce? T-Mobile přistoupil na netradiční výzvu a změřil síly, respektive rychlost svého mobilního internetu, s poštovním holubem a symbolem nadupaných sporťáků – Ferrari. Závod se uskutečnil 13. ledna a právě dnes startuje soutěž, ve které čeká na autora nejpřesnějšího tipu iPad mini.

Startovní a cílové město nebylo vybráno náhodou. Celou Mladou Boleslav T-Mobile v loňském roce pokryl pilotní sítí LTE, která nabízí rychlost až 75 Mbit/s; v Liberci je pro změnu k dispozici v rámci 3G sítě nejvyspělejší technologie HSPA+ 42, s níž zákazníci mohou surfovat rychlostí až 42 Mbit/s. Poradí si ale podle nezávislých testů nejrychlejší mobilní síť s poštovním holubem a Ferrari F430 řízeným automobilovým závodníkem Michalem Vorbou?

Pravidla byla jasná, přenést soubor odpovídající kapacitě flash disku, z místa A do místa B v co nejkratším čase. Trasa Ferrari a poštovního holuba byla zvolena tak, aby byly podmínky závodníků maximálně vyrovnané. A nikdo nechtěl prohrát. „Kdyby mi to nandal holub, nemohl bych se ukázat doma,“ prohlásil ještě před závodem s úsměvem Michal Vorba.

„Chtěli jsme si vyzkoušet, jak naše síť obstojí v hodně netradičním srovnání – s ikonou rychlosti jako je Ferrari F430, které má maximální rychlost 315 km/h. Ale pozor, poštovní holub rozhodně není do počtu. Ti nejlepší mají ‘maximálku’ až 100 km/h,“ říká Denisa Fuksová, senior manažerka komunikace a médií T-Mobile. 

Od dnešního dne až do 10. února mohou všichni tipovat svého vítěze na www.t-mobile.cz/zavod, kde jsou i pravidla a další podrobnosti o závodu. Video z průběhu netradičního klání se pak na stránkách objeví 11. února. Výhra – zbrusu nový iPad mini čeká na toho, kdo si správně tipne vítěze a jeho čas. Celou soutěž realizuje T-Mobile ve spolupráci s agenturou Cream Prague.

Mohlo by Vás zajímat:  O2 nabízí nový tarif pro mladé nabitý daty