Na pozici viceprezidenta pro firemní zákazníky Vodafonu nastupuje Petr Ryska

Od dubna má Vodafone nového šéfa pro firemní zákazníky. Je jím Petr Ryska, který ve funkci vystřídá dlouholetého viceprezidenta Vodafonu pro tento segment, Pavla Hlavinku. Ten se po pěti letech působení ve Vodafonu rozhodl pokračovat v kariéře mimo společnost. Petr Ryska má bohaté zkušenosti z B2B oblasti, které nasbíral během svého působení na manažerských pozicích v Obchodních tiskárnách Kolín a společnostech SPGroup či Roland Berger.

Petr Ryska působil posledních sedm let jako generální ředitel společnosti Obchodní tiskárny Kolín, které zrevitalizoval a přetransformoval v dobře fungující podnik. Za tento výkon si vysloužil i ocenění „Mladý manažerský talent roku 2010“. Svou kariéru započal jako konzultant a projektový manažer v mezinárodní společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde podporoval firmy v oblastech strategie a rozvoje, úspor, či restrukturalizace. Tyto zkušenosti pak zúročil jako ředitel pro Corporate Governance ve společnosti SPGroup.

Petr získal doktorát v oblasti mezinárodních vztahů na pražské VŠE a absolvoval program MBA na City University of Seattle. Je ženatý, má 3 děti a ve volném čase nejraději zdolává horské vrcholy, ať už pěšky či v sedle horského kola, na kterém příležitostně i amatérsky závodí.

Mohlo by Vás zajímat:  Vodafone pouští do své sítě dalšího virtuálního operátora, EURO OPERATOR

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
T-MOBILE ZAVÁDÍ JAKO PRVNÍ NÁKUP KREDITŮ DO HER NA FACEBOOKU V MOBILU

Rychlá možnost nákupu herních extra bonusů Během prvního měsíce 10 000 nákupů přes počítač T-Mobile zavádí jako první operátor v České republice...

Zavřít