Odstranění nefunkčnosti

Vážení zákazníci,

v posledních několika dnech došlo k technologickým úpravám v systému pro telefonování, o kterých jsme Vás informovali e-mailem. Veškeré technické změny jsme podřídili tomu, aby se to Vás, zákazníků, nedotklo a nemuseli jste tak na své straně provádět žádné úpravy. Avšak objevily se případy, kdy po těchto změnách, některým klientům zařízení nebo aplikace na volání nefunguje správně.

Pokud jste tedy v posledních dnech zaznamenali nefunkčnost služby a stále nejde volat z vašich telefonních linek nebo se nelze dovolat na Vaše FAYN číslo z ostatních sítí, bude nutné zkontrolovat, zda máte ve svém zařízení nastavenu správnou sip doménu. Abychom Vám pomohli co nejrychleji závadu odstranit, budeme potřebovat vaši součinnost.

Návod jak postupovat naleznete ZDE.

Mohlo by Vás zajímat:  Větší datové balíčky 500 a 1000 MB