Odstranění nefunkčnosti

Vážení zákazníci,

v posledních několika dnech došlo k technologickým úpravám v systému pro telefonování, o kterých jsme Vás informovali e-mailem. Veškeré technické změny jsme podřídili tomu, aby se to Vás, zákazníků, nedotklo a nemuseli jste tak na své straně provádět žádné úpravy. Avšak objevily se případy, kdy po těchto změnách, některým klientům zařízení nebo aplikace na volání nefunguje správně.

Pokud jste tedy v posledních dnech zaznamenali nefunkčnost služby a stále nejde volat z vašich telefonních linek nebo se nelze dovolat na Vaše FAYN číslo z ostatních sítí, bude nutné zkontrolovat, zda máte ve svém zařízení nastavenu správnou sip doménu. Abychom Vám pomohli co nejrychleji závadu odstranit, budeme potřebovat vaši součinnost.

Návod jak postupovat naleznete ZDE.

[hana-code-insert name=’Adsense‘ /]

Mohlo by Vás zajímat:  Mobilní Internet ZDARMA: Dárek pro nové i stávající zákazníky