Zneužití hesla

Vážení zákazníci, v posledních dnech jste se mohli setkat s pokusem o zneužití vašeho hesla do Internetové samoobsluhy.

Pokud vám přišla SMS zpráva v tomto nebo podobném znění:

„Dobry den. Z bezpecnostnich duvodu overovani telefonnich cisel je nutna obmena Vaseho hesla do Vodafone samoobsluhy. Prosime zaslete na toto cislo sms ve tvaru „Vase telefonni cislo“ (mezera) „aktualni heslo“ (mezera) „nove heslo“.

Nove heslo musi obsahovat 4-8 znaku, bez diakritiky. Pokud sve heslo nezmenite, Vase sluzby budou zablokovany.

Hezky den, Vas Vodafone“

nereagujte na ni a své heslo si přes SMS neměňte!

Jestli jste už odpověděli a heslo si „změnili“, zavolejte nám na *77.

Na případu intenzivně pracujeme.

Mohlo by Vás zajímat:  Navyšujeme objem dat