Zneužití hesla

Vážení zákazníci, v posledních dnech jste se mohli setkat s pokusem o zneužití vašeho hesla do Internetové samoobsluhy.

Pokud vám přišla SMS zpráva v tomto nebo podobném znění:

„Dobry den. Z bezpecnostnich duvodu overovani telefonnich cisel je nutna obmena Vaseho hesla do Vodafone samoobsluhy. Prosime zaslete na toto cislo sms ve tvaru „Vase telefonni cislo“ (mezera) „aktualni heslo“ (mezera) „nove heslo“.

[hana-code-insert name=’Adsense‘ /]

Nove heslo musi obsahovat 4-8 znaku, bez diakritiky. Pokud sve heslo nezmenite, Vase sluzby budou zablokovany.

Hezky den, Vas Vodafone“

nereagujte na ni a své heslo si přes SMS neměňte!

Jestli jste už odpověděli a heslo si „změnili“, zavolejte nám na *77.

Na případu intenzivně pracujeme.

Mohlo by Vás zajímat:  Vodafone se přestěhoval do nové ekologické centrály