Nabídka pro postižené povodněmi

Nabídka pro postižené povodněmi

Telefon za korunu v prodejnách, tisíce telefonů pro neziskové organizace
Bezplatná výměna SIM a nabitá předplacená karta s 200 Kč kreditem za 2 Kč
Odložení splatnosti faktur, zastavení vymáhání   

Společnost T-Mobile si uvědomuje, v jak obtížné situaci se nacházejí lidé v povodněmi postižených územích, a snaží se jim maximálně vyjít vstříc. Nejdůležitějším úkolem je samozřejmě zajištění bezproblémového provozu na celém území České republiky, což se zatím daří. Zároveň připravil pro zákazníky postižené povodněmi speciální nabídky, které jim, doufáme, uleví v nelehké situaci.

Utopili jste telefon? Získejte nový za korunu!
Postižení povodněmi nezřídka přijdou o svůj mobilní přístroj. T-Mobile pro ně připravil nabídku jednoduchých přístrojů za 1 Kč, k nimž je možno pořídit předplacených SIM karet za 2 Kč s kreditem 200 Kč. Do Značkových a Partnerských prodejen v postižených oblastech bude distribuováno 4000 těchto telefonů, které budou dostupné od středy 5. června.

Pokud se zákazník rozhodne pro hodnotnější telefon, může přistoupit k předčasnému prodloužení své smlouvy až 12 měsíců před jejím vypršením, a získat telefon na splátky. Pokud zákazník přišel i o SIM kartu, může si pořídit novou předplacenou s kreditem 200 Kč za 2 Kč, či požádat o výměnu zdarma.

Pro naléhavé případy T-Mobile připravil 1000 Twist sad obsahujících SIM Twist Našim a telefon, které chce distribuovat prostřednictvím charitativních organizací zasahujících v postižených oblastech.

Chápeme možné finanční problémy
T-Mobile nabízí zákazníkům v nelehké životní situaci i úlevy v oblasti finanční. Rozhodl se na základě žádosti od zákazníka odložit splatnost faktur až o jeden měsíc nebo pozastavit vymáhání pohledávek pro nejbližší období.

Zákazníci z postižených oblastí, kterým se nedaří plnit své smluvní závazky, mohou také zažádat o nadstandardní využití splátkového kalendáře, a to jak v Zákaznickém centru T-Mobile, tak ve Značkových prodejnách.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile: Twist sady na České poště

Další informace ohledně mimořádných nabídek zákazníci získají na informační lince Zákaznického centra (4603, 603603603) a ve Značkových a Partnerských prodejnách.