Telefónica podpoří rodiny v zatopených oblastech finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců

  • Telefónica poskytne finanční pomoc lidem, jež zasáhla povodeň
  • Zákazníci mají možnost požádat o prodloužení splatnosti faktur
  • Zaměstnanci Telefóniky budou pomáhat s odklízením následků povodní

Společnost Telefónica Czech Republic nabídne přímou pomoc lidem v zatopených oblastech. V rámci dobrovolné sbírky mezi zaměstnanci společnosti Telefónica, která běží od prvního dne povodní, se doposud vybralo několik set tisíc korun. Každým dnem přitom přibývá zhruba sto tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a poukáže na konto nadace Člověk v tísni, která prostředky využije na poskytnutí okamžité materiální pomoci v zaplavených oblastech.

Kromě finanční pomoci Telefónica zároveň umožní svým zaměstnancům zapojit se v zaplavených oblastech do úklidových prací jako dobrovolníci, přičemž čas strávený pomocí jim bude plně hrazen jako běžný pracovní den. Oblasti, kde bude nutné pomoci, určí Nadace Telefónica ve spolupráci se zastřešujícími neziskovými organizacemi jako například Člověk v tísni nebo Byznys pro společnost. Tímto způsobem se již zaměstnanci zapojili při záplavách v roce 2010.

Našim zákazníkům zasaženým povodněmi umožníme zároveň prodlouženi splatnosti faktur za období, kdy byly záplavy. V obchodech O2 nabídneme bezplatnou výměnu utopených nebo ztracených SIM karet.

V tuto chvíli se soustředíme na zachování plné funkčnosti našich sítí, neboť věříme, že nyní je třeba více než kdykoli jindy, aby lidé mohli být v kontaktu s okolním světem. Naši technici v oblastech, kde voda opadává, vyráží do terénu a opravují poškozené části sítě, v oblastech, kde záplavy ještě jsou, zase činí celou řadu preventivních opatření, aby minimalizovali riziko výpadku služeb O2. Konkrétní úlevy a výši případných kompenzací oznámíme během zítřka.

Mohlo by Vás zajímat:  Vánoční nabídka od O2 nekončí