Telefónica podpořila rodiny zasažené povodněmi více než milionem korun a dobrovolnou prací svých zaměstnanců

  • Nadace Telefónica přislíbila na pomoc lidem v zatopených oblastech přes 1,2 milionu korun
  • V postižených oblastech pomáhalo na 135 zaměstnanců společnosti Telefónica
  • Telefónica také poskytla telekomunikační služby záchranným složkám, které zasahovaly v zaplavených oblastech

Nadace Telefónica vyhlásila v den ničivých povodní mimořádnou finanční sbírku mezi zaměstnanci na pomoc při likvidaci prvních následků této přírodní katastrofy. Za dva týdny zaměstnanci mezi sebou vybrali přes 630 tisíc korun. Tuto částku společnost Telefónica zdvojnásobila a na konto organizace Člověk v tísni tak přislíbila 1 260 412 korun. „Hlavní část vybraných peněz bude využita na pomoc rodinám a domácnostem, které byly zasaženy velkou vodou a jejichž sociální podmínky nestačí na obnovu bydlení. Pomoc nebude rozdělována plošně jako kompenzace za vyplavení. Při rozhodování o výši pomoci je důležitá míra poškození majetku, finanční možnosti domácností při obnově svého bydlení a sociální podmínky. Každý případ posuzujeme individuálně, všechny obdarované rodiny osobně navštívíme,“ říká Tomáš Vyhnálek z organizace Člověk v tísni.

Nadace Telefónica navíc poskytla také několika zaměstnancům zasažených povodněmi finanční podporu v celkové výši 300 000 korun. Zaměstnanci společnosti Telefónica se také přímo zapojili do pomoci v místech, která povodeň zasáhla nejsilněji. V druhé polovině června více než 100 dobrovolníků pomáhalo rodinám s odstraňováním následků povodní, úklidovými pracemi a odstraňováním nánosů bahna z jejich domů a zahrad. Další organizované výjezdy jsou naplánovány ještě v průběhu července. Společnost hradí svým zaměstnancům čas strávený touto pomocí jako běžný pracovní den.

Telefónica rovněž pomohla záchranným složkám ve Hřensku, které v posledních letech povodně postihly už poněkolikáté. Místní záchranné složky vybavila několika mobilními telefony a posílila zde signál dvěma mobilními vysílači.

Všichni zákazníci zasažení povodněmi získali od telekomunikačního operátora také možnost následujících úlev a výhod:

  • Prodlouženi splatnosti faktur za období, kdy byly záplavy
  • Výměna Více“>SIM karty se stejným číslem zdarma pro zákazníky s paušálem i předplacenou kartou
  • Aktivace nové SIM karty zdarma pro zákazníky s paušálem
  • Aktivace nové SIM karty za 1 Kč s předplaceným kreditem 10 Kč pro držitele předplacených karet
  • Sleva 1 000 Kč z běžné ceny koncového zařízení v minimální hodnotě nad 1 000 Kč (pevný telefon, modem, set-top-box)
  • Nový modem ADSL/VDSL v hodnotě do 1 000 Kč za 750 Kč
  • Kompenzace u fixních služeb – kreditace nefunkčních fixních služeb za poměrné období do další faktury
  • Odklad vymáhání pohledávek -u posledních dvou existujících faktur
Mohlo by Vás zajímat:  Telefónica Czech Republic a Telefónica Germany uzavřely smlouvy o společném dohledu sítí