Telefonní automaty plnily v oblastech zasažených povodněmi nezastupitelnou roli

  • Telefonní automaty mají nenahraditelnou úlohu v případech tísňového volání, jejich význam roste především v době krizových událostí

Vypovídají o tom statistiky hovorů z veřejných telefonních automatů (VTA) na tísňové linky za uplynulých pět měsíců.

V oblastech zasažených povodněmi se počet hovorů z telefonních automatů zvýšil v průměru o 36 % a v době, kdy povodně vyvrcholily, byl počet volání na tísňové linky: 112, 150, 156 a 158 nejvyšší v roce. Jednalo se o zvýšení řádově několika set hovorů týdně.

[hana-code-insert name=’Adsense‘ /]

Zhruba 14 tisíc telefonních automatů má kromě určitého objemu komerčních hovorů pořád své nezastupitelné místo při voláních na tísňové linky, nebo jako náhradní či doplňkové řešení v případě rozbitého, zapomenutého, ztraceného či vybitého mobilu. Telefónica každoročně zaznamenává přes 200 tisíc hovorů na tísňové linky.

Kam se nejvíce volá z telefonních automatů?

Tísňové linky 3%
Mobilní sítě 66%
Předplacené karty – bezplatná čísla 16%
Pevné sítě 5%
Zelené linky 4%
Zahraniční volání 3%

Zdroj: Telefónica Czech Republic, 2012

Mohlo by Vás zajímat:  Samsung Galaxy S III mini: exkluzivně u O2