Marketingovým ředitelem pro segment domácností se stal David Duroň

Ředitelem marketingu pro segment domácností ve společnosti Telefónica Czech Republic se stal David Duroň. V této funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro zákazníky z řad domácností.

„Davida čeká po nástupu do společnosti velká výzva v podobě segmentu domácností. Věřím však, že s jeho zkušenostmi, ve kterých se prolíná fixní, on-line i mobilní portfolio a celé spektrum zákaznických segmentů, je pro naši společnost tou správnou volbou,“ říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica Czech Republic.

David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. Posledních 6 let pracoval ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafonu přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 – 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.

David Duroň vyhrál výběrové řízení, které bylo vypsáno v souvislosti s organizačními změnami po odchodu Petra Matějovského.


Mohlo by Vás zajímat:  Nejlepším českým telco webem je www.o2.cz