Lamy mluví česky

Přichází nový hráč na trh virtuálních mobilních operátorů – LAMA mobile
Jak napovídá naše netradiční jméno i naše komunikace slibuje netradiční
pojetí. V rámci strategie vymezení se vůči nešvarům konkurence na poli
telekomunikačních služeb jsme si přivlastnili roli lidového a veselého
operátora. Nabízíme svým zákazníkům férový přístup, lidové ceny bez skrytých
poplatků, služby bez závazků a zábavu.
Pro vstup na trh byla vytvořena strategie značky a komunikační kampaň ve
spolupráci s agenturou Leo Burnett Praha. Televizní spoty jsme natáčeli
s režisérským duem MODS. A nutno dodat, že jsme při natáčení zažili spoustu
neočekávaných momentů ve světě zvířat, neboť kampaní provází lamy a to živé
lamy, které prezentují jak benefity produktu, tak samotnou produktovou nabídku:
• Volání již od jedné koruny za minutu
• Účtování po vteřinách a to již od té první
• Volání bez závazků a bez skrytých poplatků
Samotné uvedení značky je spojené s nabídkou mobilních služeb. Nicméně
produktové portfolio LAMA přesahuje telekomunikační produkty a komplexní nabídka
pokryje potřeby celé domácnosti. A to v oblasti energií, kde v rámci ryze české
skupiny LAMA ENERGY nabízí i levný plyn a elektřinu.
Kampaň poběží od 15. 11. v TV, na internetu a v tisku. Součástí komunikace jsou
i OOH plochy, kupříkladu velká plachta na frekventované ulici 5. května v Praze.
V rámci podlinkové komunikace LAMA MOBILE startuje od 20. 11. i roadshow ve
vybraných nákupních centrech. Tam bude nabízet nejen levné volání, ale i plyn
a elektřinu. Pro ty, kteří si přímo namístě aktivují některý z tarifů, je připravena
finanční odměna.

Mohlo by Vás zajímat:  LAMA mobile má již více než 120 prodejních míst