O2 mění způsob prodeje. Radí zákazníkům, jak řešit každodenní situace pomocí digitálních technologií.

  • na nově spuštěném webu najdou zákazníci digitální řešení každodenních situací
  • na čtyřech prodejnách v Praze, Liberci a Mladé Boleslavi se díky tomuto webu a interaktivním panelům zcela mění způsob prodeje

V listopadu odstartovala na čtyřech prodejnách O2 a na webu www.o2.cz/inspirace pilotní fáze projektu Inspirace pro život. V rámci tohoto konceptu přichází O2 se zcela odlišným přístupem k zákazníkovi a novým způsobem prodeje. Do popředí už nestaví samotný produkt, ale především jeho využití.

Svět digitálních technologií je stále dostupnější. O tom svědčí i statistiky, podle kterých roste počet zákazníků vysokorychlostního internetu xDSL. Výrazně se zvyšuje také podíl chytrých telefonů v síti O2, který přesáhl již 32 %. To představuje meziroční nárůst o jednu třetinu. „Vedle toho je však pořád řada lidí, kteří nové technologie nevyužívají naplno, nebo z nich mají dokonce obavy. Proto přicházíme se zcela novým přístupem, který lidem ukazuje, jak bohaté možnosti digitální technologie nabízí a jak jednoduše je lze začít využívat,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Nově spuštěný web nabízí digitální řešení každodenních situací

Hlavním nástrojem se stává nový web www.o2.cz/inspirace. Na tomto webu bylo vytvořeno 16 řešení každodenních životních situací. Těmi se mohou zákazníci inspirovat, jak bezpečně zálohovat své fotky a dokumenty, jak zapnout spotřebiče mobilem odkudkoli na dálku, nebo jak mít přehled o místech, kde zrovna nemohou být. Pomocí jednoduchého průvodce na tomto webu může každý najít tipy ušité na míru přímo jemu. Řešení jsou vždy založena na kombinaci určitého zařízení, softwaru a také připojení k pevnému nebo mobilnímu internetu. O2 je nabízí zákazníkovi vždy jako celek, který si může objednat přes web nebo na jedné z pilotních prodejen.

Mohlo by Vás zajímat:  Čeští učitelé se stávají oběťmi verbální i fyzické agrese. Vedení školy o tom často neví

Konzultanti na prodejnách nenabízí produkt, ale kompletní řešení

„Čtyři z našich prodejen v Praze, Liberci a Mladé Boleslavi se mění v místa, kde chceme zákazníky inspirovat. Na aktivních velkoplošných panelech s digitálními obrazovkami jim na konkrétních příkladech ze života ukážeme, jak může být díky moderním technologiím každý jejich den jednodušší, příjemnější a zábavnější. Chceme, aby se naše prodejny staly synonymem pro místo, kde se zákazníci mohou seznámit s nejnovějšími trendy a technologiemi. Pokud se nám tento koncept osvědčí, rozšíříme ho i na další prodejny,“ popisuje Richard Siebenstich, ředitel obchodních kanálů pro rezidentní segment ve společnosti Telefónica.

Na prodejnách Inspirace pro život nenajdou zákazníci již žádné papírové katalogy. Každý konzultant má svůj tablet a všechno ukazuje přímo na novém webu. Zákazník si tak může doma prohlédnout později přesně to, co viděl na prodejně.

Součástí projektu je i zavedení vlastnoručního digitálního podpisu na značkové prodejny O2, který by měl postupně nahradit běžnou papírovou dokumentaci. Více informací získáte zde a na webu www.bezpecnypodpis.cz

InspiraceInspiraceInspiraceInspirace

Starší příspěvky:
Ráno 29.11. proběhne údržba systémů

V noci 29.11. od 00:00 do 5:00 proběhne údržba systémů. Nebude tedy možné služby objednávat a administrovat aktivní služby v...

Zavřít
I

Inzerce Psů I mms2.o2.com