Think Big: škola života, která připraví mladé na budoucnost

  • Grantový program Think Big Nadace Telefónica vyhlašuje již šestou vlnu pro přihlašování projektů
  • Novinkou šesté vlny je rozdělení grantů na dvě úrovně, což umožní podpořit více projektů a dát šanci méně zkušeným mladým lidem

Nadace Telefónica vyhlašuje již šestou vlnu svého programu Think Big. Mladí lidé ve věku od 15 do 26 let mohou na webu www.o2thinkbig.cz přihlašovat své projekty až do 16. prosince.

Šestá vlna programu přichází s novinkou, která umožní podpořit více projektů. Projekty jsou nově rozděleny na dvě úrovně. Nově může o grant zažádat kromě týmu i jednotlivec. Ten si může vyzkoušet předkládaný projekt v menším měřítku s celkovým rozpočtem maximálně 10 tisíc korun (Level 1). Pokud se projekt povede, mohou mladí zažádat a pokračovat do druhé úrovně (Level 2). V této úrovni lze získat podporu až 70 tisíc korun.

Malými projekty chceme do programu nalákat více zástupců mladší generace teenagerů. Uvědomujeme si, že kolem patnácti let věku se dotváří osobnost mladého člověka a jeho představy o budoucnosti. Myslím si, že realizace projektu může mladým týmům i jednotlivcům pomoci při rozhodování, čemu se chtějí v budoucnu věnovat,“ říká Dana Dvořáková, ředitelka korporátní komunikace společnosti Telefónica a předsedkyně správní rady Nadace Telefónica.

Program Think Big pomáhá mladým lidem nejenom realizovat jejich nápady na podporu komunity, ale také rozvíjet jejich dovednosti. Kromě finanční podpory získávají mladí v rámci programu i nefinanční podporu: workshopy a kurzy zaměřené na rozvoj kompetencí jako je projektové řízení, komunikace, kreativita nebo digitální technologie. Tyto zkušenosti jim pak mohou usnadnit vstup na trh práce. Jednotlivci i týmy mají k dispozici mentory z řad zaměstnanců společnosti Telefónica, kteří jsou pro ně oporou po celou dobu realizace projektů.

Mohlo by Vás zajímat:  Sdílení sítí šetří investiční výdaje, klíčovou růstovou oblastí zůstávají mobilní data

Přihlášené projekty v průběhu ledna posoudí nezávislé regionální komise složené z odborníků z neziskového sektoru, zástupců médií, zaměstnanců společnosti Telefónica a také z mladých lidí, kteří již projekty realizovali. Realizační období malých projektů Levelu 1 je tříměsíční, Levelu 2 pětiměsíční.

Nadace Telefónica prostřednictvím programu Think Big podpořila od roku 2011 již 717 projektů, na které přispěla celkovou částkou zhruba 37 milionů korun. Hlavním partnerem programu je Nadace rozvoje občanské společnosti, partnerem pro vzdělávání je Prázdninová škola Lipnice. Všechny dosud podpořené projekty lze najít rozdělené podle regionů na této mapě. Do Think Big nejčastěji přihlašují projekty zaměřené na sportovní, volnočasové, kulturní a charitativní aktivity, naopak méně pozornosti věnují oblasti lidských práv a životního prostředí.

Šestou vlnu programu Think Big opět podpoří mediální kampaň, která vychází z dílny agentury VCCP . Kampaň bude zaměřena zejména na mladé lidi. Z toho vyplývá i výběr mediálního mixu, který spoléhá zejména na komunikaci na internetu a na budování povědomí na školách.

.

vizuál 001.jpg 3032 kB
vizuál 002.jpg 3000 kB
vizuál 003.jpg 3032 kB
vizuál 004.jpg 3040 kB
vizuál 005.jpg 2969 kB