Nový virtuál Telestica odstartoval, za nového klienta odpustí paušál

Telestica je dalším virtuálním operátorem, který pracuje v síti T-Mobile. Startuje dnes, tedy 18. září a navzdory velké konkurenci na poli virtuálních operátorů věří, že dokáže zaujmout, a to především díky individuálnímu přístupu ke každému konkrétnímu zákazníku. Láká také na to, že za každého nového zákazníka, kterého přivedete, vám odpustí 3 měsíce paušálu. Má šanci oslovit zákazníky?

Telestica je nejnovějším českým virtuálním operátorem, bude operovat v sítích růžového operátora T-Mobile. Sídlí v Brně a svou nabídku dnes manažeři společnosti přijeli představit na tiskovou konferenci do Prahy. Operátor se, stejně jako například, Centropol, nezaměřuje na předplacené karty, ale nabídne pouze tarify. Odlišit se chce přátelským a individuálním přístupem a systém odpouštění paušálních poplatků výměnou za přivedení nových klientů. Volání do sítě Telestica vás výjde na 0,50 Kč za minutu, volání do ostatních sítí vás vyjde na 1,50 Kč, stejnou sumu stojí také každá odeslaná SMS mimo síť Telestica. Tarifní zvýhodnění se soustředí na co největší srozumitelnost a přehlednost.

Telestica Telestica
Logo a úvodní stránka nového virtuálního operátora Telestica.

Nový virtuální operátor přichází s poměrně stručnou nabídkou, ze začátku bude nabízet 3 tarifní zvýhodnění. Nejlevnějším zástupcem bude TARIF 100, který bude k dostání za 100 Kč. V něm máte dostupných 100 minut do všech sítí. Dále nabídka zahrnuje TARIF 200 za 200 Kč měsíčně, kde máte dostupných 150 minut a nabídku uzavírá balíček s názvem TARIF 300 za 300 Kč, ve kterém naleznete 250 volných minut. Uvedené balíčky si můžete objednat zde. Přehledně najdete ceny v následující tabulce. Tarify nejsou podmíněny uzavřením smlouvy na dobu určitou či neurčitou a ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Základní ceník Tarif 100 Tarif 200 Tarif 300
Cena za paušál 100 Kč/měsíc 200 Kč/měsíc 300 Kč/měsíc
Volné minuty do všech sítí 50 minut 150 minut 250 minut
Volání v rámci sítě 0,50 Kč/minuta 0,50 Kč/minuta 0,50 Kč/minuta
Volání mimo síť 1,50 Kč/minuta 1,50 Kč/minuta 1,50 Kč/minuta
SMS v rámci sítě 0,50 Kč 0,50 Kč 0,50 Kč
SMS mimo síť 1,5 Kč 1,5 Kč 1,5 Kč
MMS 5 Kč 5 Kč 5 Kč

K dispozici máte také datové balíčky, opět ve 3 podobách, které si můžete aktivovat nad rámec výše uvedených tarifů, samostatně ale nikoliv. Základní datový balíček s názvem MALÝ nabídne 100 MB, pokročilejší balíček s názvem STŘEDNÍ nabídne 200 MB a nabídku uzavírá balíček s názvem VELKÝ, ve kterém máte 300 volných MB. Ceny za tyto balíčky jsou odstupňované, za základní balíček zaplatíte 100 Kč, za pokročilý zaplatíte 150 Kč a za nejvyšší datový limit zaplatíte 200 Kč. V tomto případě je také fér upozornit na politiku FUP ve společnosti Telestica. Po překročení volných MB se internet samozřejmě zpomalí, ale nevypne se. Dál budete moci surfovat rychlostí 64 kbit/s, což je lepší rychlost než u konkurenčních operátorů.

Telestica
Nabídka datového zvýhodnění virtuální operátora Telestica.
Internetové balíčky FUP (MB) Cena
MALÝ 100 100 Kč
STŘEDNÍ 200 150 Kč
VELKÝ 300 200 Kč

Zamrzí některé úvodní poplatky. Pokud si chcete přenést číslo, zaplatíte za portaci 300 Kč, poplatek za zahájení služeb činí 100 Kč a poplatek za doručení balíčku se SIM kartou vyjde na 200 Kč. Poplatky lze ale rozpustit do paušálních plateb a úvodních několik set korun tak můžete splácet po několik měsíců. Operátor plánuje také dotované telefony, zatím ale v nabídce nejsou a dočkat bychom se jich měli do konce roku.

Odpustí vám paušál za přivedení nových klientů

Operátor Telestica chce samozřejmě nalákat co největší počet zákazníků hned samého začátku, a tak si přichystala svůj vlastní bonus program. Rozhodla se odměnit všechny ty, kteří k Telestice převedou své známé nebo například členy rodiny. Za každého člověka, kterého do sítě Telestica převedete, dostanete 3 měsíce paušálního zvýhodnění zdarma, čili neplatíte základní cenu vámi vybraného balíčku (100, 200, 300 Kč). Tento počet se samozřejmě násobí. Pokud tedy přivedete dva lidi, máte 6 měsíců zadarmo, 3 lidi a máte 9 měsíců zadarmo a tak dále.

Na závěr se podíváme, co Telestica myslela tím ,,lidským“ a individuálním přístupem. Slibuje, že zákazníci Telestica se nedovolají do žádného externího callcentra, ani si nebudou ,,povídat“ s robotickou samoobsluhou, vždy se dovolají přímo pracovníkům tohoto virtuálního operátora. Tito zaměstnanci budou kromě obsluhování Zákaznického centra vykonávat i další činnosti ve firmě.