mTicket otevírá mobilní cestu k vašim zážitkům

Nečekejte na vstupenky ve frontách. Nebojte se, že lístek ztratíte nebo zničíte. Nemůžete se akce zúčastnit? Pošlete vstupenku kamarádovi do mobilu, který postupně nahrazuje papírové vstupenky. To vše je teď možné díky nové platformě mTicket určené pro návštěvníky i organizátory akcí napříč kategoriemi jako hudba, kultura, sport a relax.

O2 ve spolupráci s partnery Aquamánie, CityBee, Yellow Point, Samsung a MasterCard představuje novou službu mTicket. Ta přináší řadu výhod oběma stranám – jak promotérům, tak návštěvníkům jejich akcí a je určena všem bez ohledu na mobilního operátora. Široká nabídka akcí mTicket je dostupná několika způsoby: na webu www.mticket.cz v počítači, tabletu nebo telefonu a také prostřednictvím mobilní aplikace, která je zdarma dostupná pro operační systémy Android a iOS. Speciální mobilní aplikace mTicket Entry Manager je k dispozici také pro organizátory, kteří díky ní mohou ověřovat platnost vstupenek přímo na místě akce. Stačí jim k tomu přístup na web mTicket.cz a chytrý telefon nebo tablet.

„Od výběru až po samotný nákup vstupenky vás dělí jen několik kliknutí. Po výběru akce dostanete vstupenku formou SMS, MMS nebo jako e-mail. V případě, že využíváte mobilní aplikaci mTicket, všechny zakoupené vstupenky v ní máte uložené. Při vstupu na akci vám pak místo tištěného lístku stačí mobilní telefon,“ říká Tomáš Dufek, manažer oddělení O2 Media.

Služba mTicket nabízí řadu výhod i pro samotné promotéry a organizátory akcí. „Uvítal jsem především to, že díky této službě není potřeba budovat vlastní nákladný prodejní i platební systém, stačí projít jednoduchou registrací. Založení akce je jednoduché a zabere pouze pár minut. Oceňuji také to, že obchodní politika je čistě na mně, nikdo mě nenutí dávat jakékoli slevy,“ popisuje své zkušenosti s mTicket Roman Štěrba, zakladatel Aquamánie.

Mohlo by Vás zajímat:  O2 zahajuje komerční provoz sítě LTE

mTicket„Projekt mTicket vyznává stejnou filosofii jako CityBee. Snaží se svým uživatelům co nejvíce zjednodušit nákup vstupenek a především ho definitivně přenést do prostředí chytrých telefonů, kde je poslední dobou tak nějak očekáván. Mobil se také stává lístkem, takže odpadávají nejen zbytečné cesty do kamenných prodejen, ale také shánění funkční tiskárny půl hodiny před koncertem. Promotérům nabízí mTicket jednoduchou správu prodeje, ale především navázání na mobilní marketing. To vše za ceny, které si mohou dovolit i malé lokální podniky, říká Josef Šachta, spolumajitel internetového portálu CityBee.

Služba mTicket navíc umožňuje promotérům efektivně oslovovat zákazníky díky výhodám cílené mobilní reklamy. To umožní organizátorům například pružně reagovat v případě, že není dostatečně naplněna kapacita pořádané akce.

„mTicket je projekt s velkým potenciálem především díky budoucímu možnému propojení s bezkontaktními technologiemi, které zcela jistě nahradí papírové vstupenky. Tato služba je díky propojení zážitků a mobilního světa zajímavým nástrojem, jak přilákat návštěvníky na naše akce. Zákazníci již nemusí akci vyhledávat, akce si je najde sama,“ říká Aleš Kočí, ředitel agentury Yellow Point.

mticket