Netradiční banner k soutěži RozjezdyRoku

T-Mobile dnes ve spolupráci s agenturami Proboston a MediaCom spustil na webových stránkách Deník.cz a Primat.cz „Leaderboard Expandable“ k soutěži RozjezdyRoku.

Jde o v České republice zcela nový formát online banneru, který si klade za cíl oslovit uživatele neobvyklou a zábavnou formou, a vystoupit tak z řady standardních bannerových ploch. Operátor se inspiroval aktuálním trendem v digitálním umění, a to zobrazováním pomocí čtverců. Inovativním a svěžím prvkem v banneru je způsob, jakým se jednotlivé dlaždice rozpadají a odkrývají novou stránku s produktem.

Leaderboard Expandable je dalším krokem T-Mobile při využívání netradičních formátů reklamních médií.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile začal nabízet dobíjení Twistu na svém webu

Doporučujeme fitnes pomůcku Boxovací Míček, bavte se i při sportu. Máme pro Vás i zkratku na mms2.o2.com, tam si vyberete svou MMS coby dup.

Starší příspěvky:
O2 spouští eShop v novém kabátě

Od 12. března můžete nakupovat v našem novém eShopu. Propojili jsme ho s webem O2.cz a přidali řadu užitečných funkcí....

Zavřít