Internetová samoobsluha

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vám představit naší novou internetovou samoobsluhu. V této samoobsluze naleznete informace o svém tarifu, jeho ceně a prozatím provolané častce. Dále jsou zde k dispozici výpisy příchozích a odchozích hovorů a vydané faktury od měsíce května.

První přihlášení:
Přihlášení provedete zadáním Vašeho telefonního čísla a čísla PUK1 na adrese samoobsluha.onemobile.cz.

Aktivace SIM karty
Noví klienti, kteří od nás již obdrželi SIM kartu s novým telefonním číslem, si mohou své telefonní číslo aktivovat samostatně na této adrese. Aktivaci provedete zadáním čísla SIM karty a čísla PIN1. Obě čísla naleznete na SIM kartě (bílé kartičce). Číslo SIM je uvedeno pod čárovým kódem.

Klienti, kteří své číslo přenášejí od jiného operátora (provádějí tzv. portaci) provedou aktivaci své SIM karty zavoláním za naši telefonní linku 840 777 840. Tato aktivace trvá 5 pracovních dnů.

Děkujeme za projevenou důvěru a věříme, že budete se našimi službami spokojeni. V případě jakéhokoliv dotazu či připomínky nás kontaktujte telefonicky na čísle 840 777 840 nebo na emailu zakaznik@onemobile.cz.

Tým One Mobile, a.s.

Mohlo by Vás zajímat:  Nově nabízíme zvýhodněné mobilní telefony a tablety