Přijmeme pracovníka zákaznického centra

Do našeho týmu hledáme pracovníka, který udělá vždy maximum pro podporu stávajících nebo nových zákazníků. Právě to bude jeho hlavní činností. Očekáváme proto příjemné vystupování a efektivní obsluhu zákazníků při zodpovídání dotazů či řešení technických potíží – a to zejména telefonicky, případně e-mailem. Část práce také může spočívat v nezbytné administrativě.

Za obětavé nasazení vašich schopností nabízíme práci v neformálním prostředí, firemní benefity a odměnu odpovídající možnostem malého telekomunikačního operátora.

Očekáváme:

  • schopnost plně porozumět nabídce a specifikům služeb FAYN, včetně technických detailů
  • schopnost vstřícně a efektivně komunikovat se zákazníkem, umět vysvětlit a přesvědčit
  • dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivní vztah k telefonování
  • dobrou orientaci v oblasti mobilních tarifů, mobilních telefonů a aplikací; uživatelské znalosti VoIP výhodou
  • s počítačem musíte být kamarádi
  • umění improvizace, schopnost práce v kolektivu, samostatné myšlení, ochotu překonávat překážky

Nabízíme:

  • zázemí stabilní české společnosti, která je na trhu již 12 let
  • neformální příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu
  • stravenky a telekomunikační služby zdarma
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • radost z pomoci našim zákazníkům

Jde o práci na více, než plný úvazek. Nástup možný ihned, nebo dohodou. Místo pracoviště – Brno.

Svůj zájem o tuto pozici prosím vyjádřete na e-mail kariera@fayn.cz. Pojďte s námi dělat jediného telekomunikačního operátora v Česku, který je fayn!

Mohlo by Vás zajímat:  Mobilní CLIP – volání z mobilního čísla za VoIP cenu