T-MOBILE ZJEDNODUŠUJE NABÍDKU SMLUVNÍCH TARIFŮ

Přehlednější nabídka, rychlejší obsluha i nasazování produktů a služeb
Postupný převod starých tarifů na stávající řadu tarifů S námi
Zákazníci získají za zhruba stejnou měsíční útratu více služeb

Společnost T-Mobile pokračuje ve zjednodušování a zpřehledňování své nabídky. Ruku v ruce s tím připravuje nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (tzv. CRM), který výrazně urychlí obsluhu klientů i zavádění nových služeb. Od července letošního roku proto začne operátor postupně převádět staré a málo využívané tarify se smlouvou na novější tarify generace S námi.

„V dubnu jsme začali se zjednodušováním nabídky pro zákazníky s předplacenou kartou, nyní chceme stejným způsobem pokračovat u rezidentních klientů,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu T-Mobile pro segment domácností, a dodává: „Téměř všichni zákazníci si dnes při prodlužování smluv volí některý z nejnovějších tarifů S námi – obsahují neomezené volání, SMS i data za dostupné ceny, a jsou tak pro ně celkově výhodnější než starší tarify.“

Operátor bude změnu provádět v několika postupných krocích. Od 28. června nebude možné staré tarify aktivovat nebo prodlužovat, od konce července pak začne postupné převádění zákazníků na nové tarify. Dotčeným klientům nabídne T-Mobile více služeb a výhod za přibližně stejnou měsíční útratu.

Samotný přechod na nový systém CRM bude probíhat postupně v několika fázích až do poloviny příštího roku počínaje letošním podzimem. Lidé, kterých se změna týká, však nemusí čekat na kontaktování operátorem a svůj tarif si mohou změnit sami, a to prostřednictvím služby Můj T-Mobile, infolinky nebo na Značkové prodejně T-Mobile.

Nový systém CRM umožní rychlejší a efektivnější obsluhu klientů, urychlí také nasazování nových produktů a služeb. To zároveň přinese možnost pružnější reakce na měnící se potřeby zákazníků či podmínky na trhu.

Více informací najdete od 28. června na www.t-mobile.cz/tarifynove.

Mohlo by Vás zajímat:  Barbora Stejskalová odchází z T-Mobile