ZÁKAZNÍCI T-MOBILE ZÍSKAJÍ PLNOU KONTROLU NAD SVÝMI ÚČTY ZA DATA

Konec automatické aktivace denních balíčků
Aktivace dat nově jen po zákazníkově potvrzení
Další zjednodušení nabídky datových služeb
T-Mobile spustí 15. června nový způsob aktivace datových služeb přes tzv. aktivační stránku. Jako první operátor tak svým zákazníkům nabídne pohodlnou a absolutní kontrolu nad jejich účty za data. Zároveň s tím končí automatická aktivace denního balíčku, kterou většinou vyvolávaly samy chytré telefony, například prostřednictvím automatických aktualizací. Využívání dat se tak pro zákazníky operátora stane ještě pohodlnějším a srozumitelnějším.

„Zájem našich zákazníků o využívání dat prudce narůstá, nicméně stále existuje nemalé procento těch, kteří mají z těchto služeb obavy kvůli nedostatečné kontrole nad vyúčtováním,“ říká Milan Hába, ředitel řízení kategorie a produktů T-Mobile, a dodává: „Po zavedení nového způsobu aktivace dat již k takovým obavám nebude žádný důvod – alespoň ne u T-Mobile.“

Zákazník se po otevření prohlížeče v mobilním zařízení dostane automaticky na aktivační stránku, kde si může zvolit ze základních možností: koupit denní balíček či koupit měsíční balíček. Pokud se nerozhodne pro žádnou z nich, k aktivaci jeho datových služeb (a tedy ani platbě za ně) nedojde.

Aktivační stránka se bude zobrazovat jen v případě, že zařízení klienta bude připojeno k mobilní síti T-Mobile a zákazník si ve svém chytrém telefonu otevře webový prohlížeč, aniž by měl v daný okamžik aktivní datové služby.

 

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile vybral za pět týdnů 2 379 starých mobilů