B2B V T-MOBILE POVEDE MARTIN ZÁKLASNÍK

Novým ředitelem marketingu pro business segment se od 1. července 2014 stal Martin Záklasník (37) a nahradil tak Miloše Mastníka, který tuto funkci zastával poslední dva roky.

„Hlavni roli marketingu v business segmentu vidím především v oblasti podpory rozvoje nových obchodních příležitostí a služeb na trhu ICT,“ říká Martin Záklasník, ředitel marketingu pro business v T-Mobile.

Martin Záklasník (37) je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, poté studoval na University of Economics and Business Administrationve Vídni. Studia završil získáním doktorandského titulu (Ph. D.) na VŠE. Během svých studií absolvoval několik zahraničních stáží v USA, Rakousku a Mexiku.

Své rozsáhlé pracovní zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu Martin Záklasník nabyl v rámci několikaletého působení v zahraničních společnostech. Pět let pracoval jako konzultant pro oblast telekomunikací v Bonnu v Detecon International, která je součástí koncernu Deutsche Telekom. Zde spolupracoval na řadě mezinárodních projektů. Svůj pobyt v Německu si po této zkušenosti prodloužil o další rok působením v oddělení Business Development firmy Satellic Traffic Managment sídlící v Berlíně. Následně přijal pozici obchodního ředitele v T-Systems v ČR.

Martin mluví anglicky, německy, rusky a španělsky. Je ženatý, má tříletého syna Davida. Odpočívá nejraději s rodinou nebo při čtení. Rád cestuje, hraje squash, golf a lyžuje.

Foto v tiskové kvalitě ke stažení zde.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile pomůže s marketingovou kampaní