Ředitelem marketingové komunikace O2 se stává Ondřej Křivka

Novým ředitelem marketingové komunikace a brand managementu společnosti O2 Czech Republic a.s. se od 7. 7. 2014 stává Ondřej Křivka. Do O2 přichází po téměř šestileté zkušenosti z největší mediální skupiny v ČR, skupiny Nova. Zde v posledních letech zastával pozici ředitele marketingu všech TV kanálů a celého on-line portfolia skupiny Nova, včetně značek jako jsou například Voyo, Smíchov, Fanda, Nova Cinema nebo tn.cz. Před tím v rámci skupiny řídil televizní kanál MTV pro Českou republiku a Slovensko.

Ondřej Křivka bude zodpovědný za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro celý český trh, jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků a také za integraci interního kreativního týmu do společnosti,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků.

Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.

Dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.

Ondřej Křivka

Mohlo by Vás zajímat:  Aplikace O2 v zahraničí usnadňuje nastavení roamingových služeb