Přechod na nový systém CRM proběhne poslední říjnový víkend

Od pátku 24. 10. 20:00 hodin do pondělí 27. 10. 2014 dopoledne proběhne plánovaná aktualizace a úprava systémů T-Mobile. Tato událost souvisí s první vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jde o zásadní a nutnou technologickou změnu, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů i zavádění nových služeb. Operátor své zákazníky s předstihem upozorňuje na nutnou odstávku některých služeb a omlouvá se za případné komplikace.

Stávající služby T-Mobile včetně volání, SMS a dat budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat klientské požadavky, jako jsou aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení, a to ani přes samoobsluhu Můj T-Mobile. V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum. Asistenti zde budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat základní požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil).

Operátor proto žádá své zákazníky, aby si s předstihem změnili své stávající nastavení služeb, případně aktivovali služby, které chtějí v období 24.–27. října používat, zejména národní či roamingové datové balíčky a hlasová zvýhodnění.

Mohlo by Vás zajímat:  T-Mobile slaví 200 000 SIM pro partnerská řešení