T-Mobile oslavil 200 000 fanoušků na Facebooku

T-Mobile na svém facebookovém profilu pokořil hranici 200 000 příznivců. Při této příležitosti jeho zaměstnanci poděkovali všem podporovatelům formou krátkého „narozeninového“ videa. Koncept „Tisíceré díky“ pro operátora vymyslela a připravila agentura Bubble, s níž společnost spolupracuje na přípravě aktivit pro sociální sítě.

Do natáčení děkovačky se dobrovolně zapojili zaměstnanci napříč celou společností, své díky tak fanouškům poslali jak pracovníci starající se o zákazníky přímo, tak členové managementu.

Za téměř pět let působení na Facebooku (profil byl založen 11. 10. 2009) se T-Mobile vypracoval na jedničku mezi českými mobilními operátory. Stabilně se umisťuje na špici mezi nejaktivnějšími značkami na českém sociálně mediálním trhu, dlouhodobě je navíc jednou z nejvíce „socially devoted“ českých firem (zákazníci se na profilu T-Mobile CZ dočkají reakce průměrně do 56 minut od položení dotazu).

Každý měsíc se jen na Facebooku objeví více než 1 900 konverzací, které speciálně vyškolený tým online komunikace zpracuje. Samotnou komunikací a aktivitami na Facebooku operátora každý týden zasáhne více než 400 000 uživatelů, mezi dlouhodobě nejoblíbenější obsah přitom patří videa ze zákulisí natáčení kvartálních kampaní. I díky tomu se společnosti daří nejen na Facebooku, ale také na YouTube. Zde patří s více než 100 000 odběrateli mezi nejúspěšnější české kanály.

Pár zajímavých čísel o Facebooku T-Mobile:

  • 83 % všech fanoušků jsou uživatelé mladší 34 let
  • Poměr mezi muži a ženami je v bázi fanoušků vyrovnaný – 53 % muži, 47 % ženy. Aktivnější jsou však muži.
  • Nejvíce fanoušků je z Prahy, následuje Brněnsko a Ostravsko

Mohlo by Vás zajímat:  Q1 2015: T-Mobile oznamuje uspokojivé výsledky